17 juni

17 juni 2021 - Soest, Nederland

Afgelopen nacht in de boomhut geslapen was net plek voor 2 hut van 2 bij 3 meter maar toch goed geslapen moet wel goed weer zijn want anders zit je opgesloten op een postzegel we hadden wel een uitgebreid ontbijt besteld wat we om 9 uur op het terras hebben opgegeten wat over was een zakje voor gevraagd zodat we gelijk voor de lunch voorzien waren

Om kwart voor tien na alles weer ingeladen te hebben zijn we vertrokken naar de volgende overnachtings plaats waar dat zou zijn wisten we nog niet is uiteindelijk de stayoke geworden in soest daar waar ik 14 dagen geleden ook al had geslapen tijdens mijn tocht met Jan

Aangekomen na een rustige tocht om ongeveer kwart voor 1 hebben net voor we aankwamen de lunch nog genuttigd

In de middag weer een behoorlijke fietstocht gemaakt door de natuur tot hartje Amersfoort en weer terug

Heerlijk gedoucht en om 6 uur een 3 gangen diner gegeten op het terras van de stayokay nu lekker uitbuiken in de lounchset van stayokay

Staks na een borreltje weer lekker slapen

Stapelbed lijkt ons eigenlijk niets dus wordt matrassen op de grond en lekker dichjes bij dichjes

Morgen weer naar huis

1. Sandra Koeleman:
    17 juni 2021
    Jullie zijn lieverds!
    Wat een mini-avontuur!
    Voor de boomhut was het dan gelukkig ‘goed’ weer… beetje warm misschien!? 🤷🏼‍♀️

Maar het klinkt goed allemaal!

Geniet kanjers! ❤️🥰
  2. Leo:
    17 juni 2021
    Klinkt weer supergezellig. Leuk dat de boomhut toch vooral voor kabouters bedoeld is, maar jullie ook kan dragen. En dan weer lekker fietsen en Amersfoort is een aantrekkelijk doel.
    En nu? Nog voetbal kijken of lekker gezellig op de grond?

Heb het goed samen. Veel goeds gewenst!