Dinsdag 18 juni

18 juni 2019 - San Vicente de la Barquera, Cantabria, Spanje

Na een wat mindere dag gisteren vandaag weer een mooie dag gehad met mooie wandeling van ongeveer 25 km even voor 7 vertrokken en om half 2 ter plaatse en dan in de middag lekker terrasje pakken met een biertje erbij wat is het leven van een pelgrim toch moeilijk

Vandaag door dorpjes langs de kust met af en roe een mooie baai ondanks dat het 30 graden is zie je toch weinig mensen op het strand ik denk  og niet het seizoen er voor

En het ontmoeten van buitenland ders gaat maar door Australiër en een let ontmoet leuk al die nationaliteiten bij elkaar Canadezen ben ik overigens nog niet tegen gekomen

Volgens de borden hier moet mag ik nog 512 km lopen dus het 'schiet aardig op als ik op tijd  ben plak ik de etappes naar finestera en Murcia er nog aan vast 100km extra maar dat beslis ik pas op het eind

Morgen horen jullie weer meer

1. Leo van den Berg:
    Hoi Jan,
    Fijn dat het een goeie wandeling was vandaag. En leuk al die kleine plaatsjes met strand en zee. Je zou zeggen met mooi weer: ‘ hup naar het strand’, maar misschien is dat meer een Hollandse behoefte dan van Spanjaarden omdat daar natuurlijk veel meer zonnige dagen zijn dan hier.
    Mooi dat je op schema ligt en ruimte hebt om eventueel iets extra’s te lopen. Misschien een idee om ook de route van de Tour de France even te doen?
    Fijne avond en tot morgen!
  2. Sandra Koeleman:
    Haha! Die Leo! Die laatje gerust een stukkie om lopen! 😃

Het is leuk te zien hoe trouw de familie berichtjes stuurt! Ik lees ze ook wel eens een dagje terug!
    Leuk hoor!😍

Ik zie dat je steeds beter met je telefoon foto’s maakt! Ze zijn prachtig die vergezichten!!!🌅🏞

Wees oplettend op de route!
    Bijna de laatste 500 km is aangebroken!🚶🏼‍♂️

Hou je taai, geniet, maak mooie herinneringen!

We houden je in de gaten! 👁👁

Knuffel❤️
  3. Familie de vries:
    18 juni 2019
    Ik heb gelezen dat de camino een barre tocht is ,maar klagers hebben geen nood zeggen ze, en als de nood aan de man komt dan weet jij wel vast wel een oplossing te bedenken!
    Wel weer hele mooie foto's van de omgeving gemaakt.
    Vanavond in de kooi, gordijnen dicht en snurken maar!
    voor morgen loopse maar weer en buen camino de groetjes van ons allemaal 🙋🙋🙋🙋🙋🙋💇🚶🚶😎