Dinsdag 30 april

30 april 2019 - Saint-Révérien, Frankrijk

Wat gaat de tijd hard alweer een maand voorbij nog ruim 2 te gaan

Vandaag mooie rit geweest van 31,5 km door heuvelachtig landschap met mooie vergezichten

Vandaag hoofdzakelijk op asfalt gelopen wat niet al te best is voor de zolen en hakken

Het is hier allemaal veeteelt gebied is een mooi gezicht zo in de weilanden

Gisteren in een huis gezeten van pelgrims voor pelgrims van Nederlandse beheerders op de hele route nog niet zo een goed onderkomen gehad

Nu zit ik in een gemeente herberg moet je zelf voor je eten zorgen dus vanmiddag maat een zak penne gekocht gaat het ook weer goed komen

Dit is het weer voor vandaag tot morgen

1. Sandra Koeleman:
    30 april 2019
    Zo! Ziet er wel prachtig uit pap!!

Voor je eigen prakkie zorgen!? 😱
    Heb je eieren mee, haha, die kun jij altijd goed bakken! 🍳

Ik hoorde van Jeroen dat je al een keer je nood voedingspakket moest aanspreken!?
    Heb je al een nieuwe aan kunnen leggen?!?!
    🥫🥫🥫 (dode man in blik zoals Jeroen dat noemt! 😂😂)

Mooi om je verhaal te volgen!
    We zijn dichtbij je in gedachten!

Nog een maand of 2 te gaan! Petje af dat je al zover bent gekomen!!!

❤️

Liefs van ons 🥾💪🏼
  2. Helma:
    Prachtige bomen....

Fijn zo'n Nederlands onderkomen!!!
    Moet je al opzoek naar een volgende Decathlon.....nu voor schoenen??

Eet smakelijk....😁

Knuffel van ons
  3. Familie de vries:
    30 april 2019
    Ja thuis is alles anders staat het eten voor je klaar als je thuiskomt maar die tijd gaat weer komen, nog twee maanden te gaan dan staat je prakkie weer voor je klaar
  4. Familie de vries:
    30 april 2019
    Er ging ietsfout maar knap hoor al een maand weg en maar lopen en lopen enlopen. Nou loopse en de groeten van ons allemaal.
  5. Leo van den Berg:
    30 april 2019
    Lekker licht verhaal, met als hoogtepunt de Nederlandse herberg. Kon je eindelijk weer eens je eigen taal spreken. Voor mijn gevoel gaat het hartstikke goed en voel jij je er ook prima bij.
    In ieder geval respekt van alle mensen die het horen.
    Eet je penne lekker( sausje en groenten erbij wat mij betreft) en slaap goed.