Donderdag 18 mei

18 april 2019 - Montmort-Lucy, Frankrijk

Omhalf 2 aangekomen op mijn nieuwe adres op de boerderij leuk o derkomen

Vandaag het eerste gedeelte door de druiven heuvels gelopen ik zat daar in de champagne streek schitterende vergezichten over de druiven velden

Later ging het allemaal weer door de bossen geen wild gezien wel allemaal sporen van wild van herten en wilde zwijnen hele bermen omgewoeld

Lopen ging goed rustig aan gedaan ongeveer 20km en zoeen 28500 stappen

Allemaal nog bedankt voor de leuke reacties die ik steeds krijg dat is een hele steun voormij die heb ik ook echt wel nodig want het is toch heelwat

Morgen maar weer meer later

1. Sandra Koeleman:
    18 april 2019
    Kijk aan! Dat is een mooier stukje dan gister ... of mooier?! In ieder geval iets minder belastend voor je lijf en koppie!

Geniet nu even van de rust om weer een beetje bij te komen!

Misschien een goed boek op je reader!?
    Misschien gewoon een lekker Frans biertje of wijntje pakken!? Een terrasje!?
    Vroeg onder de wol!?

Maak het goed in ieder geval!!!

Dikke knuffel!

❤️

Luus heeft nu paasvakantie (net als alle kleinkids denk!)
    Ze gaat met Emile op vakantie naar Griekenland en dan laatste week bij ons thuis!

Zet ‘m op maar weer!!
    Geniet met volle teugen!?
  2. Leo van den Berg:
    18 april 2019
    Fijn te lezen dat je aangeschoten tussen de druivenvelden gesignaleerd ben.
    In Nederland zijn nog duizenden mensen zichzelf aan het zoeken na de uitbarstingen van vreugde over Ajax.
    Goed dat het zo lekker loopt, JAN. Niemand twijfelt eraan dat je het gaat halen.
    Lekker uitrusten maar weer...
  3. Helma:
    18 april 2019
    Goed dat deze dag wat rustiger was!!
    Zorg goed voor jezelf en zet hem op 😉💪

Hier wordt het Pasen "met" lekker weer!
    Hoop voor jou ook een lekker zonnetje, dat loopt toch het vrolijkst ☀️😘
  4. Familie de vries:
    Hallo ome Jan,
    we volgen uw wandeling op de voet zonder de stappen te tellen. En we raken er niet vermoeid van😉! Morgen weer een goede en mooie dag gewenst! Hartelijke groeten van de Vriesjes en ook pa en ma👍💙☺
  5. Erik Hollem:
    18 april 2019
    Jan, geweldig bezig. We lezen ook dat je hier en daar reismaatjes opdoet. Lijkt ons gezellig. Je hebt in ieder geval hetzelfde einddoel.
    Morgen vliegen we terug uit Napels en we zullen zwaaien als we over je heen vliegen.
    Hartelijke Groet,
    Groet & Erik
  6. Fred:
    18 april 2019
    Hele mooie omgeving daar dat loopt ook wat makkelijk denk ik . Dit uitzicht is ongeveer het zelfde als bij Ien der broer in Frankrijk . Zo nu eerst een biertje denk . En morgen weer een nieuwe dag lekker genieten van de omgeving en nog veel succes