Donderdag 23 mei

23 mei 2019 - Pondaurat, Frankrijk

Eerst allemaal bedankt voor de leuke reacties en voor de felicitaties kan er door zulke berichten elke dag weer tegen om opgewekt op pad te gaan

Vandaag half 7 opgestaan lekker ontbeten en om kwart over 7 op weg gegaan naar het volgende adres op 32 km daar om kwart over 4 aangekomen lekker gedoucht en nu zit ik aan een biertje met aardbeien manderijnen en vruchten cakejes wat wil een mens nog meer lijk wel jarig

Vanmorgen eerst nog 2 uur door de wijnvelden gelopen daarna heel afwisselend landschap geniet er elke dag met volle teugen van

Morgen word er minder weer verwacht kans op onweer het is nu trouwens ook drukkend maar we zien Het morgen wel weer

1. Cees:
    23 mei 2019
    Hoi jan eerst gefeliciteerd met ria der verjaardag gan er straks ff naar toe. Verder mooi dat je het naar je zin hebt en het kandschap e ff g mooi is hoop dat je het morgen met het weer treft gr gerda en cees
  2. Familie de vries:
    23 mei 2019
    Ik ga bij tante marleen logeren. En oma en opa gaan naar uw huis toe ☺😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😆😆😆😆😆😆😆😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊😊
  3. Familie de vries:
    Groetjes van Jamie en Jari 👬👐💚💙
  4. Sandra Koeleman:
    Dag pelgrim man!!!
    Wat een mooie dag!!!
    Van harte gefeliciteerd met mam!!!
    Wij zijn daar net geweest, je hebt haar goed verrast met de roosjes van alle kindjes!!!
    🥰🥰🥰

Zet ‘m op morgen!

Knuffel!
    En we denken aan je!!!

🌹🌹🌹
  5. Wil:
    25 mei 2019
    Raar ik ging er gewoon vanuit dat je thuis was net Ria's verjaardag, maar als nog van harte gefeliciteerd Jan, je bent al een lekker end op streek joh! Hardstikke knap!