Donderdag 4 april

4 april 2019 - Scherpenheuvel-Zichem, België

Zo weer aangekomen op mijn nieuwe adres in scherpenheuvel in het onthaalcentrum de pelgrim

Na gisteren 31100 stappen vandaag 31025 stappen dus praktisch de zelfde afstand heerlijk gelopen weinig tot geen last meer van mijn rug zeker niet als ik loop

In averbode bij de abdij eerst maar een bakje koffie genuttigd daarna naar de heilige mis geweest dus al met al een oponthoud van een kleine 2 uur, is niet erg kom je aan je rust toe

Weer een hoop door de natuur gelopen bij, zondermooi en rustgevend

Straks even kijken in het dorp voor wat eten dan nog even lezen en dam zit de dag er weer op

Nou allemaal weer tot later

1. Ria:
    4 april 2019
    Hoi deze keer berichtje op je blog het was fijn je even aan de telefoon te hebben van ochtend het gaat naar wens zo je zei nu een betere slaap plaats gezellige mensen in de abdij goed rusten we houden weer contact via app vind ik makkelijker groetjes
  2. Sandra Koeleman:
    4 april 2019
    🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌠🌠🌠🌠🌠🌠💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💗💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😂🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰💗💗💗💗💗💗💗💗🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟⭐️🌟🌟🌟🌟⭐️⭐️⭐️🌟🌟⭐️⭐️⭐️🌟🌟🥰🥰❣️❣️❣️❣️😍😍😍😍😍😍😍Van Lucy
  3. Sandra Koeleman:
    Zo pap! Dat klinkt goed!
    Fijn dat je (bijna) geen last van je rug meer hebt...

Je hebt er (als je een beetje hetzelfde weer als hier hebt) goed weer bij!

Zet ‘m op maar weer!

Kus
  4. Leo van den Berg:
    Hoi Jan,

Waarschijnlijk de eerste keer dat je mis op een donderdag hebt bijgewoond...en wie weet gaat het daarom ook weer fijner met je rug.
    Zo te lezen heb je de smaak te pakken. Misschien ga je zo langzaam de flow in, die mensen kunnen ervaren als je elke dag hetzelfde intensief doet.
    Veel plezier!
  5. Cees:
    4 april 2019
    Hoi fijn dat het goed gaat met je rug en dat je weer een mooie dag hebt gehad. Wij hebben ook wat afgelopen zijn naar phantasialand geweest was erg leuk maar het weer was wat minder.voor straks welterusten en morgen een mooie dag gr gerda en cees