Donderdag 9 mei

9 mei 2019 - Crozant, Frankrijk

Zo na 34,5 km weer in de volgende refuge of gite terecht gekomen met 6 bedden zit vol 1 Duitser 1 Fransman en 4 Nederlanders nederlanders een koppel en 2 mannen buitenlanders ook mannen

Vandaag een heel afwisselende route gelopen met ook wat meer hoogte verschillen was dus soms pittig

Het eerste stuk allemaal weer asfalt later het bos in op smalle paadjes dan weer over gras banen en karresporen

Dacht vanochtend veel regen te krijgen maar heb maar een klein buitje gehad dus dat viel

Ik geniet zo al met al elke dag weer van de mooie natuur

Dit is het weer voor vandaag trouwens heel erg bedankt voor jullie reacties kan ik weer dagen op lopen

Tot later

1. Sandra Koeleman:
    9 mei 2019
    Zo te zien heb je eindelijk wild op de foto gekregen!!! Hahaha 🐊 (al is het dan een bordje)!

En die auto en die ruïne ... 😱😱😱😱
    Dat is toch niet van mensen die ook naar Santiago hebben proberen te reizen hè?
    Anders ziet het er niet best uit voor je!!!

Ik loop mijn rondje REO (Rijnsaterwoude En Omstreken)!!

Rust goed voor de dag van morgen!

Lieve groet!

❤️♥️❤️♥️
  2. Leo:
    9 mei 2019
    `Deze reactie is bedoeld om weer dagen op te lopen`. Dat doet mij denken aan de Tour de France. Namen van bekende wielrenners worden op de kronkelwegen in de bergen op de weg gekalkt. Uit de lucht goed te zien. Bedoeld om de mannen aan te moedigen. De renners zien hun eigen namen niets eens, zo snel gaan ze. Als jij nu in je hoofd bedenkt dat vanaf start tot finish 3 grote letters op de wegen geschreven zijn voor jou, ben je voor mijn gevoel het einde van J van Jan gepasseerd en zojuist begonnen aan de A..Succes, iedereen hoopt dat je het volhoudt en er later als je oud bent met plezier op terugkijkt.