Maandag 13 mei

13 mei 2019 - Limoges, Frankrijk

Er was geen plaats in de herberg waar heb ik dat meer gehoord de herberg was er wel maar er was gewoon niemand

Nou dat werden dus 12km meer als dat ik verwacht had maar om 6 uur na 10 uur had ik die 38 km toch achter de rug

Wel weer een mooie rit met wel veel hoogte meters

Ik zit in de stad nu lekker te eten was ik aan toe natuurlijk met een biertje erbij

Morgen toch maar een rustdag in lassen even bijkomen verder is er niet veel te melden dan dat het met mijn rug weer goed gaat

Leuk dat iedereen van groot tot klein zo met me meeloopt op mijn camino dat is toch wel heel bijzonder en leuk voor mij

Nou kan ik wel zeggen morgen weer meer maar ik weet niet of dat voor een rustdag ook op gaat

We zien morgen wel weer

1. Jeroen:
    13 mei 2019
    op een rustdag zou je zomaar tot een heel ander verhaal kunnen komen..... (ben benieuwd)

geniet van de rustdag en dan weer lekker door!!
  2. Leo van den Berg:
    13 mei 2019
    Nou Jan, je zou op je rustdag kunnen vertellen hoe het voelt om Jozef te heten. Geen herberg, maar wel bier: hoe zit dat?

Fijne rustdag!
  3. Sandra Koeleman:
    38km 🥴‼️‼️‼️

Mooie foto’s!
    Fijn dat de wandeling wel goed is gegaan, en dat je rug weer goed is!

Geniet van je rustdag!

Kleine knuffel van mij
    Grote knuffel van Lucy

Een enorme knuffel van ons allemaal!
    ❤️❤️
  4. Cees:
    13 mei 2019
    He jan ben je de drie wijzen al tegen gekomen en verder fijn dat het goed gaat met je rug je hebt je rustdag morgen wel verdient wij hebben vandaag dagje moviepark gedaan ook veel gelopen maar geen vergeli jk met jou natuurlijk gaan nu maar vroeg naar bed vanwege de moeiheid we lezen wel weer hoe het verrder gaat veel succes gr gerda en cees
  5. Familie de vries:
    14 mei 2019
    Britt is bij oma de vries. Ik ga zo naar school. Dat vind ik leuk. De groeten van britt en
    lynn boere.
  6. Familie de vries:
    14 mei 2019
    Een rustdag op dinsdag dat kan natuurlijk ook . Wat je zegt een pegrim is even een ander mens. Ik zie veel pelgrims met een baard maar bij jou mis ik hem.!!
    het is wel zo we zouden je niet meer kennen als je terugkomt
  7. Jan:
    14 mei 2019
    Leuk die berichtjes dankje wel
  8. Familie de vries:
    14 mei 2019
    Buen camino en de groeten van allemaal.