Maandag 17 juni

17 juni 2019 - Santillana del Mar, Spanje

Na de beste herberg op mijn camino vandaag een teleurstellende route door veel industrie gebied dus geen mooie uitzichten op zich wel goede wandeling gemaakt

Het gaat nog steeds goed met mij zie rond me steeds meer kleine blessures die mensen er toe nopen om met trein of bus gedeeltes te doen

Op tid vanmorgen begonnen dus om half 1 al bij volgende pleisterplaats moet eigelijk zeggen verblijfplaats want pleister is geen goed woord wil ze niet nodig hebben

Nou vanmiddag uitrusten vanavond goed eten en morgen weer verder

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Leo:
    17 juni 2019
    Fijn dat jij nog steeds niet hoeft af te haken en top of the bill bent. Een eenzame (geliefde) cowboy, die langzaam maar zeker al zijn rivalen, die ook op weg zijn naar het goud, ziet afvallen.
    Alleen, heb nooit leedvermaak, want wat een ander overkomt, kan jou ook gebeuren. Troost, deel je water en voedsel,en trek je eigen plan. Fijn dat je geen pleisters nodig hebt. Nog een kleine maand en dan is je opgave volbracht. We leven mee.
  2. Sandra Koeleman:
    17 juni 2019
    Jammer een iets mindere wandeling, maar ja... soms moet je een wat mindere periode doorkruisen om tot een mooi einde te komen! 😉

Je doet het goed!
    Je weet wat ze zeggen over de laatste loodjes! 😅
    Dus wees een beetje extra lief voor jezelf, geef je voeten een keer 20 km in plaats van 30 km per dag!?
    Pas je tempo wat aan? Neem een uurtje lunchpauze in plaats van een kwartier? Een dorpje kruisen een drankje drinken? 🥰

Maak er een mooi spel van! Een spel waar jij alleen de regels van weet, met ons aan je zijde, en alleen jij wint! En wij winnen met je mee!!! 🎲🎲

Zet ‘m op!
    Het gaat je goed!
    Kus en knuffel!

San❤️
  3. Familie de vries:
    17 juni 2019
    Dat geldt natuurlijk niet voor jou blessures zo een dajhakker als jij bent! ,,
    WE geven de moed niet op! en dan smokkelen met bus of trein, dat kan natuurlijk niet.
    Nou loopse maar weer en een Buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋 groetjes van ons allemaal.
  4. Helma:
    17 juni 2019
    Zoals ik het kan zien ga je morgen gelukkig weer meer groen zien 🌳🏞 en ook het weerbericht is oké ⛅ 23 graden!!

🤸‍♂️🚶‍♂️💪👣❤
  5. Wil:
    18 juni 2019
    Gut het leven is niet altijd mooi en het landschap is een metafoor hiervoor denk ik zo. Morgen maar weer beter toch? Huppakee de beuk erin Jan! Elke Zondag en Woensdag word er hier voor je gebeden, voor je wellzijn en het success van je pilgrimage.