Maandag 29 april

29 april 2019 - Anthien, Frankrijk

Een heel speciale dag om 24 km in je eentje te lopen met in je gedachte dat dit eigelijk een echte familie dag bij uitstek zou kunnen zijn

Maar ja het is niet zo maar in gedachte ben ik wel bij jullie

Vandaag een mooie wandeling geweest er zijn in deze buurt wat meer weilanden met koeien in plaats van akkerbouw

Vandaag ook iets minder op en af dus een heel rustige wandeling

Voor morgen staat er een ritje van 31 km op het programma verslag morgen maar weer verder

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra Koeleman:
    29 april 2019
    Slapen met 10 man een beetje gelukt...
    😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴...

Vandaag zijn we ook bij jou in gedachten!!!
    Van harte gefeliciteerd met deze mooie dag!
    Misschien heb je hem juist zo lichtvoetig kunnen lopen door de prachtige mijlpaal die jullie hebben bereikt samen!

Ik kan wel zeggen dat wij erg trots op je zijn, zowel op het lopen wat je doet, als hoe je samen met mama zoveel jaar getrouwd bent! Proficiat! Proficiat!

Morgen een flinke reis voor de boeg!
    Zet je schrap en maak je klaar 💪🏼!

Lieve groet van ons!
    ❤️
  2. Familie de vries:
    29 april 2019
    Een echte koel loopt gewoon door geen lastmeer.geen diner met zijn twee maar allebei apart.het is me wat . Maar natuurlijklijk van harte gefeliciteerd beiden met deze dag.we vieren het wel een keer. En loopse maar weer morgen
  3. Leo van den Berg:
    Van harte Jan,

Nog een keer 44 jaar erbij en dan ook je kinderen weer zoveel bloemen laten meenemen; fantastisch idee!
    Plezierige herinneringen aan jullie trouwdag gewenst.
  4. Ploni:
    30 april 2019
    Gefeliciteerd met jullie trouwdag neem er maar een borrel op je hebt het dik verdiend ! En succes