Maandag 6 mei

6 mei 2019 - Le Châtelet, Frankrijk

Zo vandaag mooie rustige tocht gehad over 27 km heel wisselend landschap

Vanmorgen een Duits koppel tegen gekomen die zetten hun camper neer en lopen dan een route en gaan dan met het ov weer naar de camper toe zo kan je ook een camino lopen

Vanmiddag een Frans stel ontmoet en die lopen de Camino met een ezel ook heel speciaal

Er moet nog een Belg net voor mij lopen en die heeft een paard bij zich zo zie je maar weer de Camino wordt op allerhande manieren gelopen

Met mijn rug gaat het alweer wat beter nog een paar dagen blijven bewegen dan komt het wel weer goed

Verder niet veel nieuws dan dat de stilte soms indrukwekkend kan zijn hoor je allen de krekels en de vogeltjes maar

Morgen weer meer

1. Helma:
    6 mei 2019
    Wat een bijzondere manieren om de Camino te lopen.....leuk dat het nu wat drukker op de route wordt!!!

Wij duimen dat je rug nu snel beter wordt!

😘
  2. Leo:
    6 mei 2019
    Ja, op Gods wegen lopen wonderlijke wezens. Misschien speelden die Fransen met de ezel de tocht van Jozef en Maria na. Fijn dat het beter gaat met je rug.
    Iedere dag denken we aan je en lopen een stukje mee. Alle beetjes helpen.
  3. Familie de vries:
    6 mei 2019
    Dat bakkie koffie zal wel gesmaakt hebben en dan dat bord met eten het ziet er heerlijk uit hoop dat het ook zo heeft gesmaakt na de wandeling. Blijven oefenen en lopen. Je komt op mooie plekjes bizonder met een paard en een ezel. Je hebt geen tadio nodig met de vogeltjes om je heen. Nou loopse maar weer morgen de groeten van allemaal .
  4. Sandra Koeleman:
    6 mei 2019
    Klinkt alsof je weer een beetje omhoog klimt! Heel goed! Letterlijk en figuurlijk! Wat minder last van je rug!
    Je hebt het bijna weer overwonnen!
    Super hoor!

Mooi dat je zoveel verschillende mensen, verhalen ontmoet!

Je doet het goed!
    Ga zo door! En we leven helemaal met je mee!

Knuf en zet ‘m weer op morgen!