Maandag 8 juli

8 juli 2019 - Fisterra, Spanje

Nou vandaag de beloofde korte dag om 12 uur al op mijn volgende adres op het einde van de wereld leuk stadje met veel pelgrim en tourist en is de hele plaats een beetje op ingericht met hotels restaurants en barretjes

Maar ik zit in een herberg die hebben ze hier ook genoeg vandaag mooie route door de bossen met doorzichten op de oceaan allemaal leuk om te zien laatste stuk ook baaien met zandstranden het is alleen te koud om het water in te gaan moet je wat later in het jaar zijn denk

Ga vanmiddag kijken of ik het echte einde kan vinden heeft toch iets speciaals denk ik

Vanmiddag dus nog rustige middag en dan morgen de laatste etappe van 30 km naar muxia en dan met de bus terug naar Santiago en daar horen jullie ook allemaal weer het nodige van tot morgen

1. Leo van den Berg:
    8 juli 2019
    Lijkt me heerlijk zo aan het einde van een hele lange reis te ontspannen en helemaal niets te hoeven. Geniet. Neem het in je op. Dat is later prettig terugkijken.
  2. Sandra Koeleman:
    Het is toch onwijs! Waanzinnig! Super! 🎉

Er zijn even geen woorden meer te vinden, misschien komt dat dan ook omdat je aan het einde van de wereld bent! Einde van de wereld - woorden op! 💋

Je hebt je waanzinnig ingezet, enorm doorgezet, vermoeidheid voorbij gelopen, grenzen opgezocht en misschien wel verlegd, bergen verzet, dalen genomen! 🥵🥵🥵

Knap gedaan!

RESPECT!

Buiging en applaus!!!👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼

Je hebt het bijijijna helemaal geflikt man!!!

Hou van je!
    San❤️
  3. Cees:
    8 juli 2019
    Hoi jan nog 1 dag doorzetten naar muxia en dan zit het er echt op mooi dat je dan wordt het afkikken geniet er nog van. Gr gerda en cees
  4. Familie de vries:
    8 juli 2019
    Hallo ome Jan bent u bij de oceaan? Gefeliciteerd met het einde van de tocht. 1 hele mooie prestatie ik doe het u niet na. Nog hele gezellige dagen samen met tante ria en helma veel plezier. De groetjes van jari 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋.😀😁😊☺👍⏳⌛❤💙💚💛💜💖💗🙌👊👐👏👋
  5. Familie de vries:
    8 juli 2019
    Het zijn weer mooie plaatjes die je gemaakt hebt, vooral die ene kan je alle kanten mee op! Morgen nog een fikse wandeling en dan terug met de bus ha,ha, zie je weer eens wat anders dan grond onder je voeten! zal weer een ervaring zijn in een bus zit je ook niet elke dag .je hebt het wel getroffen denk ik met al die barretjes kan je ook nog eens een biertje
    nemen en mensen kijken! Geniet ervan! ! De groetjes van ons allemaal en loopse maar weer morgen 🙋🙋🙋🙋👍👍
  6. Familie de vries:
    8 juli 2019
    Dit was weer een gezwammeltje van ons, een van de laatste? !