Vrijdag 10 mei

10 mei 2019 - La Souterraine, Frankrijk

Zo weer een dagje verder op de reis nog een dag of drie dan moet ik ongeveer op de helft zijn

Vandaag een heel afwisselende wandeling gemaakt van 24,5 km eerst door het bos langs een snel stromende rivier

Later weer op asfaltwegen door de velden met schitterende vergezichten  en ook weer over karre sporen en grasbannen het is elke keer weer een verassing waar je terecht komt

Zit nu op een kamer met zijn drieën in een chambre d'hotes straks om 8 uur eten en morgen ochten ontbijt voor 36 euro kan je niet voor gaan eten in de stad

Morgen weer een etappe van 28 km  met een verassing waar we dan weer terecht zullen komen

Dat is trouwens na elke bocht of heuvel elke keer een verrassing

De route hier staat trouwens geweldig aangegeven je hebt je boekje zowat helemaal niet nodig alleen voor te kijken na hoeveel km er weer een overnachtings plaats is

En heel soms gebruik ik mijn GPS als het niet helemaal duidelijk is aangegeven en dat is misschien 4 of 5 keer per dagdus wat dat betreft gaat het uitstekend oud morgen weer meer

Als jullie vragen hebben kan ik ze via de blog beantwoorden of via de app

Tot later maar weer

1. Helma:
    10 mei 2019
    Je hebt ook een stukje grond gekocht...voor weinig 🤣
  2. Sandra Koeleman:
    Yeeehhhh een lachende selfie!!!😃
    Je ziet er goed uit pap!

Je gaat lekker!🙌🏼

We houden van je!❤️ En houden je goed in de gaten op een afstandje!!!👀

Prachtige foto’s!📷
    Geniet!🍀
    Wandel!🥾

En een knuffel van ons!!!🙋🏼‍♀️🙋🏼‍♀️
    ❤️❤️
  3. Familie de vries:
    10 mei 2019
    He een lachende selfie dat is beter anders zouden we kunnen denken dat je het niet naar je zin hebt dat stukje grond is dat met dat huisje er op . Kan kees wel voor je rendabel maken.!!!?.. EN KUNNEN WE MET ZIJN ALLEN KCAhouden in Frankrijk. Is misschien een leuk idee.
  4. Familie de vries:
    Buen camino.
  5. Mathieu, Jeannet en Roos:
    10 mei 2019
    Leuke selfie Jan en wat een avontuur! Super leuk en mega knap wat je doet 💪 en uiteraard lezen we je blogs met plezier! Groetjes Mathieu, Jeannet en Roos
  6. Familie de vries:
    11 mei 2019
    Lynn zegt ome jan die alles kan.!,,,😂😨👻 👍👎👍👍👎👎