Vrijdag 5 april

5 april 2019 - Linter, België

Half 2 aangekomen in linter krappe 2 uur eerder dan waarvan ik uitgegaan was, heb de route dus niet gevolgd scheelt toch zo een 9 km wat het korter was.

Ik heb de hele route op mijn GPS gelopen waardoor ik dat hele stuk afgesneden ben

Gelopen op bospaadjes en op half verharde boeren weggetjes dus door de bossen en door mega grote fruitboom velden jammer dat ze nog niet in volle bloei stonden, maar hier en daar begonnen ze al uit te lopen

Het nadeel van zo te lopen is dat je zowat niet door dorpjes heen komt dus je ziet de hele dag zowat niemand allen wat fruit telers oin de boomgaard

Naruurlijk wel rustig zo niet langs drukke wegen en vandaag schitterend weer dat mag van mij zo wel blijven

Jullie weten weer wat tot later

1. Sandra Koeleman:
    5 april 2019
    Haha... dit zijn we niet van je gewend!!!
    Jij een kortere route 😳 ... (vroeger met vakanties als we gingen wandelen, weet ik nog wel, ‘pap, we zijn verdwaald!’ Of ‘pap, we lopen verkeerd’ dat jij dan zei; we lopen niet verkeerd, alleen misschien niet ‘rechtstreeks’! 🤣)

Ben je wel weer lekker snel thuis! 😍

Klinkt mooi allemaal pap!

Liefs
  2. Leo van den Berg:
    5 april 2019
    Vals spel....... helaas gediskwalificeerd waardoor de totale route 4x extra gelopen moet worden.
    Verder een heel relaxed verhaal. Lijkt me lekker lopen of kuieren daar.
    Heb je je PSV -frummelpapiertje nog?
  3. Helma:
    Lekker bezig!
  4. Ploni:
    5 april 2019
    Leuke stukjes , grappig dat de bewegwijzering beter id als in Nederland ! Als wij met de auto in België rijden is het altijd een ramp !!