Woensdag 1 mei

1 mei 2019 - Guérigny, Frankrijk

Lange afstand vandaag 35 km het begin van de dag heb ik niets gezien uitzicht ongeveer 50 meter vanwege de mist naa een uur of 3 kwam de zon door dat was tegen 10 uur

Vanmorgen om 10 voor 7 al op pad 6 uur wakker

Mooie niet al te moeilijke tocht met niet al te veel hoogte verschil weer door veeteelt gebied allemaal witte koeien

Vanavond lekker gegeten en nog een terrasje gepakt vanmiddag

Morgen weer verder waarschijnlijk in de regen maar dat horen jullie morgen weer

1. Familie de vries:
    1 mei 2019
    Zeker voor je ging slapen nog even een reisverhaal. Want je was al heel vroeg op. Ik moet er iet aan denken. Ik wens je een goede nachtrust en morgen fris weer op voor een nieuwe looptocht loopse maar weer. Al is het in de regen. Groetjes van ons allemaal.
  2. Sandra Koeleman:
    1 mei 2019
    Zo, je was zeker al vroeg op pad! 😎
    Lange rit gehad vandaag!
    Hopelijk ben je morgen weer goed uitgerust voor een volgend wandel avontuur! 🤠

Zet ‘m op, meneer pelgrim!🥾🧢

Liefs en een extra knuffel van Lucy!
    Lucy zou zeggen; 🥰😍❤️😍🥰😎🤠🤠🙈😴☀️☀️🎈🎈🎈💩💩💩🤡🤡🤡💋💋💋👀👀👀🦷🦷🦷🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️🧚🏼‍♀️🧝🏼‍♀️🧝🏼‍♀️🧝🏼‍♀️🧝🏼‍♀️👸🏼👸🏼👸🏼👸🏼👰🏼👰🏼👰🏼👰🏼💃🏼💃🏼💃🏼💅🏼💅🏼💅🏼💅🏼💅🏼💑💑💑💑💍💍💍🐞🐞🦋🦋🐢🐢🦜🦜🦜🐿🐿🐿🌸🌸🌸✨✨✨🍟🍟🍟🧸🧸🧸🎉🎉🎉💌💌💌💌💌💌💌💛🧡❤️🧡💛💜💖💖💖💟💟🎶🎶🎵🎶🎵🎶♥️♥️

Ja ... dus dat 🥳
  3. Leo van den Berg:
    🐄🐄🐄🐄
    Als mijn vader zou meelopen, zou hij erg genoten hebben van de koeien, zijn specialiteit.
    Jouw specialiteit is lopen, en natuurlijk heb je nog meer specialiteiten. Maar deze krijgt nu de volle aandacht en terecht. Die koeien loeien vandaag de hele dag over die Nederlandse meneer die zo goed kon lopen!
    Zo zie je maar Jan, dat je met elke stap geschiedenis maakt......
  4. Gert en Roos:
    1 mei de dag van de arbeid, dat slaat dus ook wel een beetje op jou
    6.00 uur uit bed en 35 km lopen ik denk dat veel mensen liever een dag werken
    heel veel succes je komt elke stap een stukje dichterbij
    groeten Gert en Roos.
  5. Gert en Roos:
    2 mei 2019
    Heb je Ajax nog gezien, weer een topprestatie