Woensdag 3 april

3 april 2019 - Westerlo, België

Vandaag vroeg aangelopen zoals ze dat hier kunnen zeggen lekker gelopen alleen wat last van mijn rug bij de rust pauzes als je even gaat zitten maar het is goed te doen

Vandaag een mix van bossen en weilanden gezien een mooi stuk langs de nete gelopen

Ik zat bij mensen op een tuin muurtje de lunch te eten werd er gevraagd of ik een tas koffie wilde nou een goede pelgrim wijst dat natuurlijk niet af wat een aardige mensen heb je toch

Als het even kan loop ik het liefst off road dus als de berm goed begaanbaar is loop ik daar

Bedankt voor jullie reacties en tot later

1. Jeroen:
    3 april 2019
    alé alé een tas koffie, ben benieuwd wat je krijgt als een TAS koffie vraagt in Frankrijk.....
    Dat kan misschien nog wel wat zwaarder worden voor je rug?!
    Lekker eten vanavond en dan weer veel succes voor morgen!!
  2. Sandra Koeleman:
    Dat klinkt goed! Denk aan jou! 🥳

💗💗Hartjes van Lucy
  3. Leo van den Berg:
    3 april 2019
    Zo Jan, de kop is er af! Fijn te lezen dat de bordjes beter de weg aangeven dan in Nederland.
    Heb je de Franse taal al een beetje kunnen opsnuiven? Een glimlach doet wonderen; handen in de lucht en mensen helpen dan inderdaad graag. Lukt je wel met jouw charmes.
    Wij lopen stilletjes achter je aan en je hoort of ziet ons niet..........
  4. Wim:
    4 april 2019
    Ja in Vlaanderen heb je tassen koffie, wat het in Wallonie is weet ik niet, maar dan zal je over een aantal dagen wel achter gaan komen, op naar de taalgrens :)