Woensdag 8 mei

8 mei 2019 - Cluis, Frankrijk

Vandaag tot een uur in de regen gelopen is weer wat anders toch een leuke tocht

Regenkleding toen het droog werd toch maar aangehouden kon het gelijk drogen

Veel is er vandaag dus niet te vertellen

Gelukkig om half elf nog een café tegen gekomen voor een lekker bakje koffie is het is het enige wat ik vandaag tegengekomen ben

Zit nu in een Refuge waar 4 slaapplaatsen zijn wij zijn er met zijn 3en een Belg een Duitser en mijn persoon word Duits en Engels gesproken

Nou morgen maar weer meer

1. Helma:
    8 mei 2019
    Joepie weer een selfie!!!!!
    😍
  2. Familie de vries:
    8 mei 2019
    Bij ons tot 4 uur geregend. Wij kijken dat vanachter de ramen. We hopen op beter weer kunnen wij ook weer naar buiten
    om een wandeling te maken.
    Dat selfie zonder glimlach we wachten op de volgende met een lachje er op !,,,,,
  3. Sandra Koeleman:
    8 mei 2019
    Je hebt inderdaad ontdekt hoe je een selfie kunt maken! Leuk!

Jammer van de regen vandaag, maar hey, komt allemaal goed!

Top gedaan weer, en met een beetje Engels en Duits, beetje handen en voeten, kom je vast op een gezellig gesprekje!

Zet ‘m op voor morgen!

Wij gaan nu Ajax kijken, zet ‘m op voor AAAAJJJAAAXXXX!!!!!

💋💋
  4. Cees:
    8 mei 2019
    Vervelend van de regen morgen beter hoop ik en wat vrolijker kijken bij de volgende selfie. Hoe is het met je rug gaat het goed hoop van wel nou tot de volgende keer gr gerda en cees
  5. Familie de vries:
    Buen camico.🙋
  6. Leo:
    9 mei 2019
    Hoi Jan, Ajax is op vreemde wijze vlak voor de eindstreep gestruikeld. Valt niet verklaren. De spelers worden zo alleen maar beter na enkele verdrietige dagen.
    Jij gaat fier op je doel af, ook al ligt dat nog ver. Hou je taai en weet dat je gesteund wordt.
    Veel plezier met je nieuwe tocht vandaag.