Zaterdag 1 juni

1 juni 2019 - Ostabat-Asme, Frankrijk

Vandaag een van de mooiste routes tot nog toe gelopen veel hoogte meters gemaakt maar met gigantische uitzichten naar alle kanten

Al op hoogte geweest waar geen bomen meer groeien alleen nog wat kreupelhout van dat stugge spul

Op de route kwamen er op een gegeven moment nog 2 andere routes die aansloten op onze route dus werd het best wel druk als ik voor en achter me keek telde ik zo 12 pelgrims wat ik nog niet eerder heb meegemaakt

In alle vorige plaatsen waar ik gezeten heb altijd besproken terwijl er altijd plaats genoeg was ik denk laat los komt altijd goed

Dus de eerste keer niet besproken komen wij aan is alles tot de wijde omgeving VOl ja dan is goede raad duur dus eerst maar een biertje in een plaatselijk restaurant daar het probleem voorgelegd zij rond bellen hellemaal niets

Zei ik dan gaan we maar in de kerk slapen dat was een uitstekend plan duur was altijd open dus vanavond in de kerk was er hier in dit dorp ook nog een openbaar douche gebouw nog nergens gezien dus alles is weer op zijn pootjes terecht gekomen

Later weer meer van ons avontuur loop nu een beetje samen met Jan loop tot irun

1. Sandra Koeleman:
    1 juni 2019
    Wauw, wat een prachtig avonturenverhaal!!!
    Mooi joh!!!

Altijd trots!!!

Knuf!
  2. Familie de vries:
    1 juni 2019
    Hoe zal dat weer zijn in een kerk slapen het moet niet gekker worden!
    2 JANNEN in een kerk. Ik hoop dat jullie daar dan ook lekker slapen! ,
    De dienst zal wel beginnen als jullie al lang weer op pad zijn.
    Nou loopse maar weer morgen.
    Goedenacht en groetjes van ons buen camino. 🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋
  3. Leo van den Berg:
    Heerlijk verhaal!
    Mooie uitzichten.....
    Vertrouwen dat het goed komt.....
    Aardige mensen....
    Nu nog lekker slapen en morgen weer verder. Wat wacht dan weer?