Zaterdag 18 mei

18 mei 2019 - Périgueux, Frankrijk

Nou voor vandaag niet veel nieuws of het moet de regen zijn die vandaag gevallen is maarja als je in 7 weken 3 dagen echt slecht weer hebt gehad dan mag zelfs een pelgrim niet klagen toch

Ondanks het wat mindere weer toch een heel mooie wandeling geweest het grootste deel van de route ging door de bossen over smalle paadjes die wel wat glibberig waren maar met 2 stokken kun je altijd wat corrigeren

Heel even de zon gezien

Door mijn 2 wat langere etappe's cor weer ingehaald en vanavond samen lekker gegeten

Nou morgen weer meer

1. Sandra Koeleman:
    18 mei 2019
    Nou, jij zegt; weinig te melden!
    Maar wij kijken iedere dag toch wel weer uit naar je verhaaltje!!!
    Ook al is het voor jou misschien een wat ‘alledaags’ verhaaltje, ik zie er steeds weer mooie plaatjes bij, en geeft me toch het gevoel dat ik, zo als ik zo vaak zeg in mijn reactie, toch een beetje bij ben!!!

Wat grappig dat je cor weer voorbij was, en dan samen eet! Leuk, en gezellig om een maatje te hebben aan het eind van de dag!!

Geniet!

En we kijken uit naar het ‘alledaagse’ verhaaltje van morgen!!!

💪🏼💪🏼🥾🥾🥾🥾
  2. Familie de vries:
    19 mei 2019
    U bent al heel ver weg helemaal in Frankrijk. Ik kijk soms op u blog en kijk dan naar de
    mooie plaatjes die u gemaakt hebt. Gisteren heb ik ge zwommen en ik heb ook ge doken
    met mama en papa en Jari. Nu ben ik bij opa en oma en tante marleen en oom rico.degroetjes van jamie.
    👍💚💩👦🙊🎂🎈🎁✉🍎🍦🍰🍷🍺🍔