Zaterdag 20 april

20 april 2019 - Sézanne, Frankrijk

Het is wel even afkicken zo een dag zonder km die je naar je volgende adres moet make maar ondanks dat toch meer als 10000 stappen gedaan

Eerst lekker ontbijt gehad daarna rondwandeling door de stad gedaan waarna ik naar de rand van de stad ben gelopen naar het voetbalveld daar naar een toernooi gekeken van 11 jarige

12 uur terug voor het middag eten daarna naar een terrasje een grimbergen gepakt en nu zo naar de paaswake

Nou dit was mijn rustdag morgen weer een dagje van 25 km

Daar horen jullie weer van tot later

1. Wil:
    20 april 2019
    Ha Jan, het address van je blogg werkte even niet vandaar dat ik even niet kon lezen waar je zat en hoe het gaat met je. Zalig Pasen en heel veel success.
  2. Leo van den Berg:
    20 april 2019
    Klinkt super ontspannen, heerlijk. Hier is de zomer per stoomboot gearriveerd en is het heet.
    Morgen met goede moed weer verder en wie weet wat je dan weer tegenkomt.
    Ik zie je in gedachten de dingen doen, die je beschrijft en ben nieuwsgierig naar je uiteindelijk boek, met de titel: ‘ ik Jan Koeleman de wandelman’.
  3. Sandra Koeleman:
    20 april 2019
    Dat zal zeker even afkicken zijn geweest!!!
    Maar goed voor je lijf en je voeten, en waarschijnlijk ook je geest!!

Kun je er morgen weer met vernieuwde energie tegenaan!!

Wat leuk dat je bij een toernooitje bent wezen kijken ⚽️

Je heb een mooi wasje gedaan en netjes je raam op slot gezet zie ik! 🤪
    Mooi gebouwtje!

Nou, hopelijk heb je een beetje bij getankt, en kun je met frisse zin er weer tegenaan!!!

Zet ‘m op en loop fijn morgen!

💋
  4. Cees:
    20 april 2019
    Hoi zitten in ahoy naar de passion te luisteren het gaat zo beginnen lekker genoten van je vrije dag enmorgen weer lekker loop plezier tot horens gerda en cees