Zaterdag 25 mei

25 mei 2019 - Captieux, Frankrijk

Vandaag een rustige dag van 18 km de meeste tijd over een oude spoorweg gelopen die nu fietspad is geworden beetje saai om te lopen maar van de andere kant je kunt wel meer om je heen kijken want je hebt wel een vlakke ondergrond

En om je heen kijken is ook leuk dan zie je wat meer van de natuur

Heb nog een hert gezien die liep voor mij op het spoor goed dat er geen treinen meer rijden voor mij kon hij wel weg komen maar voor een trein is dat toch wat anders

Vanmiddag al warm gegeten waren hier al vroeg een steak met frietjes was weer lekker

Nu lekker uitrusten en morgen het vervolg op de spoorbaan 34 km ik hoop op een terrasje waar ik een bakje koffie kan drinken

Daar horen jullie dan wel weer van

Leuk dat jullie dit allemaal Lezen en er op reageren hele steun voor mij

p. s. met mijn voeten en mijn rug gaat het nog steeds goed

1. Leo van den Berg:
    25 mei 2019
    Fijn dat je voeten en rug het allemaal goed houden. Tenslotte zijn dat je sterke steunpilaren.
    En zo’n oude spoorweg lijkt me ook spannend. Je zult ongetwijfeld zeker weten dat er niet een plotseling een oude nog aan komt rijden........
    Het lijkt me prachtig wat je allemaal onderweg ziet en dan de heerlijke maaltijden aan het eind van de tocht......
    Veel sterkte morgen met de afstand.
  2. Sandra Koeleman:
    25 mei 2019
    Wauw mooi plaatje die met aaaalllll die bloemetjes en die spoorbrug!!! 🥰

Mooi verhaal weer!
    Goed dat je lijf en leden het goed doen!

Wees trots op jezelf! Rug recht, schouders eronder!
    Ferme pas! Veel kracht!

Mooie tocht morgen!!!

❤️
  3. Familie de vries:
    25 mei 2019
    Je beleefd nog eens wat onderweg ,maar waar zijn nou die foto's van dat hert. We geloven je dan maar op die mooie ogen van je dat het hert er ook echt was !!!
    Groetjes van ons. Buen camino 🙋🙋
  4. Familie de vries:
    26 mei 2019
    Hallo ome Jan ik mag woensdag af zwemmen dan krijg ik mijn diploma a. 🙍🙌🙋🏊💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆🎨🎨🎨🎨🎨🎨🎨🎨☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺☺❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤💞❤❤💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💛💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕
  5. Familie de vries:
    26 mei 2019