Zaterdag 29 juni

29 juni 2019 - Mondoñedo, Spanje

Na gisteren waar ik wat fout gelopen was en daardoor een wat minder mooie route had maar wel korter vandaag weer de goede kant op gelopen wat dus ook gelijk weer een heel mooie route was

Weinig asfalt gehad en dat is wel lekker dus veel door de bossen gelopen met af en toe wat landbouw stukken er tussen

Niet veel dorpjes dus de eerste koffie stop was pas na 3 uur en dat was 10 voor 10 kan je zelf wel uitrekenen hoe laat ik op pad ging

Vroeg dus was een beetje bang voor de hitte maar heb de zon vandaag nog niet echt gezien dus de temperatuur viel wel mee

Heb vanmorgen tot 10 uur als ik hoog was zelfs weer in de wolken gelopen

Nou dat was het tot nog toe vandaag morgen weer meer

1. Sandra Koeleman:
    29 juni 2019
    Tjonge! Het weer lijkt je goed gezind! Want lopen met 30 graden zou denk flink pittig zijn!! ☀️

Je gaat lekker en je komt steeds dichter bij je einddoel, steeds verder van ons vandaan... en toch ook weer niet! 🌼

We hebben je lief!
    Steunen je bij iedere stap! 🥾
    💪🏼

Zet ‘m op morgen!
    We wachten je blogje weer af!!!🌈

Knuffel ❤️
  2. Leo van den Berg:
    29 juni 2019
    Lijkt me een fijne wandeling geweest vanaf 6.50 uur. Vroeg op, fluitende vogels, lekker wandelen door de bossen; geen gezeur van het verkeer: je zou er bijna je beroep van willen maken. Iedere dag wandelen, lekker eten, een biertje en op tijd naar bed. Misschien wel DE manier om heel oud te worden.

Eind juni, nog even volhouden, voetjes goed wassen en beschermen en hop naar de eindstreep.
  3. Cees:
    29 juni 2019
    Hoi lekker zeg dat weer bij jou lekkere temperatuur beter als hier voor morgen weer hetzelfde weer besteld zeker. ga ik hier ook maar eens proberen wie weet . Nu nog maar een stukje tot sa ntiago veel loop succes gr gerda en cees
  4. Cees:
    29 juni 2019
    Hoi ik heb net op internet gelezen.wandelen verminderd spanningen,moeiheid en verwarring. Tegelijkertijd verhoogt het je concentratie,energie en geluksgevoel. Met een dagelijkse acttive wandeling van 10 minuten kan je het verschil al merken. Dus jij moet volgens deze stelling erg gelukkig zijn. Volgens je blog verhalen klopt dit zeker Gr gerda en cees
  5. Familie de vries:
    29 juni 2019
    Met beide benen op de grond en met je hoofd in de wolken, heel byzonder. En dan ook nog eens door de bossen. Kijk je wel goed uit voor wat je eventueel ziet in het struikgewas
    zo in dat grote dierenbos. Hier is het heeeeeel warm, maar morgen weer beter.
    Dit was weer een gezwammeltje van ons. Voor morgen loopse maar weer, en een Buen camino groetjes van ons allemaal. ✋✋✋🙋🙋🙋🙋🙋