Zondag 26 mei

26 mei 2019 - Roquefort, Frankrijk

Vandaag een wat langere tocht van 34 km dus vanmorgen vroeg op om 10 over 7 stond ik buiten en om 10 over 3 in de middag was ik op de volgende plek heerlijk gelopen dus

De eerste 10 km ging weer ophet vervolg traject van het oude spoor maar nu was het geen egaal aangelegd pad maar een karrespoor ook wel leuk om te lopen het hele spoor weer door de bossen

Na het spoortraject 15 km door landbouw gebied kon je wel ver weg kijken

Na die 15 km weer 10 km door de bossen gedeeltelijk weer over het oude spoor

Al met al een afwisselende route die over het algemeen vlak was wat natuurlijk wel lekker loopt

Wat mij morgen weer brengt is nog een verrassing daar horen jullie ook weer van in iedergeval iets korter 26,8 km

Tot morgen

1. Sandra Koeleman:
    Hey pap!!!
    Ik hoorde van mam dat je je dubbelganger hebt ontmoet... tenminste; een andere ‘jan’ met dezelfde tas!!!
    Wat een toeval! 🎒

Alle foto’s zijn stuk voor stuk mooi!
    Mooie paadjes, mooie natuur, mooie wegen en bruggen, bloemen en iets minder beesten haha... 🦌🦌

Nou, voor morgen;
    wind in de zeilen,
    Borst vooruit,
    Neus in de lucht,
    Dan loop je de wandeling in één grote zucht!!!

🥾🙌🏼

Tot morgen maar weer!
    ☀️
  2. Leo van den Berg:
    26 mei 2019
    Lijkt zo lekker ontspannen te gaan, dat klinkt goed. Grappig dat die oude spoortrajecten er nog gewoon liggen. Je zou zeggen: werk aan de winkel voor mensen met gele hesjes.
    Fijne dag morgen, hier wordt jet weer kouder.
  3. Familie de vries:
    26 mei 2019
    Vroeg begonnen is veel gewonnen en dan weer met een lekker biertje,!!of is het niet zo warm daar, hier regent het. Van regen hoor ik niet meer gelukkig .
    de groetjes van ons. Buen camino 🙋🙋
  4. Familie de vries:
    26 mei 2019
    P.S. neem niet de verkeerde tas mee van die andere Jan als jullie elkaar ontmoeten.
    Buen camino 🙋🙋