Zondag 30 juni

30 juni 2019 - Vilalba, Spanje

Zo de laatste dag van de maand alweer morgen begin ik dus echt aan de laatste dagen nog 5 en dan ben ik in Santiago zou ook in 4 kunnen maar ik heb nu genoeg lange etappes gelopen dus de laatste worden 20 km

Vandaag een gelopen van 35 km nou reken ik de eerste 15 maar niet mee heb daar niets gezien liep weer in de wolken en de natte koude mist dus vandaag ook eigenlijk maar 20 km gelopen al zeggen mijn benen wat anders de laatste 20 waren weer als vanouds de moeite dubbel en dwars waardeer door agrarisch gebied en door de bossen

Word voor jullie misschien een beetje eentonig verhaal maar als je het zou zien is het zeker niet eentonig

Elke keer zie je toch weer wat anders of je ziet bijna niets

Morgen hoop ik weer meer te zien misschien iets later weg met wat kortere afstand maar dat horen jullie morgen weer

1. Helma:
    30 juni 2019
    Wat is die koe...beetje vreemde kunst (hij is toch wel nep)!! Wouw je gaat een heel klein beetje starten met ontpelgrimmen..... erg fijn dat je de lange routes nu wat gaat afbouwen, je lijf zal je daar dankbaar voor zijn...!!!!!! (en wij ook...onze pelgrimstocht hier in Nederland is niet alleen het volgen van jouw prachtige tocht, maar ook de zorg om jou welbevinden 😊). Met veel trots gaan wij nu ook aftellen! Dikke kus
  2. Leo van den Berg:
    30 juni 2019
    Fascinerend dat het weer zoveel invloed heeft op de tocht en ook hoe jij het ervaart.
    Wandelen is zo te lezen het beste gebaat bij rustig, zacht zonnig weer eraf en toe een klein buitje.
    Het wordt wel duidelijk dat elke wandeltocht voor jou weer anders is, en dan ervaren wij het ook weer zo.
    Nog wat kortere wandeldagen, rustig afkicken en weer echt aan thuis gaan denken....
  3. Familie de vries:
    30 juni 2019
    Die 5 dagen moet het lichaam met de voetjes het toch nog wel even uithouden!
    Voor je weer huiswaarts keert of ben je nog van plan om naar de mooie kust te lopen?
    en dan in de mooie blauwe zee te duiken? Maar thuis wachten ze ook met spanning op jou. Dus? .. Dit was weer een gezwammeltje van ons de groetjes van ons allemaal en loopse maar weer morgen en een Buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋.
  4. Sandra Koeleman:
    30 juni 2019
    Ik ben het helemaal eens met helma!
    En met Leo! Haha...😇

Je doet het goed, en je blog is verre van eentonig! Je maakt prachtige foto’s, en het is fijn om je avontuur zo mee te mogen ervaren! 🥾

Je hebt zo te horen voor het laatste stuk een mooie planning! ⛰
    Volg deze, volg jezelf!

Wij volgen jou!👫👫👫👫👫👫

Knuffel ❤️❤️
  5. Theo en Riet:
    30 juni 2019
    Jan de laatste loodjes en hopelijk vallen ze je niet te zwaar. Wat knap zoals je deze tocht gelopen hebt . Maar ook heb je prachtige plekje gezien en ons deelgenoot gemaakt.
    Het is leuk om je belevingen te volgen. Nog even en dan eet je weer Hollandse aardappelen. Geniet van de laatste dagen onder genot van een biertje.
    Groetjes Theo en Riet
  6. Wil:
    1 juli 2019
    Goeie genade Jan, hoe kun je hier nou over zeggen dat dit eentonig is!!! Het is toch schitterend om zo een pelgrimage zo dichtbij mee te maken. Ik heb je elke dag een tientje van de rozenkrans toegebeden voor veiligheid en gezondheid voor jou en je familie. Zelfs dat is nog niet eentonig! Diep respect voor je geweldige prestatie geniet van je laatste 5 ( misschien 4) dagen. Ik hoop voor jou dat het geweest is waar je op gehoopt hebt, en meer. Het zal waarschijnlijk een levensveranderende gewaarwording geweest zijn, zou ik me zo in kunnen denken.veel plezier. Ik hoop je spoedig weer te zien.
  7. Familie de vries:
    1 juli 2019
    Van oma heb ik gehoord dat u over 5 dagen klaar bent met lopen dan bent u bij santiago
    de compostella ik vind dat u het knap gedaan hebt de groetjes van jamie 💜💙💚💛❤🙋👍👐🌞🎯🎷🎺🎸🎹🎻🏆⚽💍💎
  8. Familie de vries:
    1 juli 2019
    Hallo ome Jan ik heb ook gehoord van oma dat u over 5 dagen in santiago de compostella aankomt😆😃😊☺😀😁😄 en ik vind het fijn dat u over dus over 5 dagen klaar bent met lopen. Ik hoop dat u over 5,6 of 7 dagen thuis komt.
    Groetjes van jari.💵 💷 💱💰 🙋 🙋 🙋 🙋 .💪👑⚽🎳🎱⬆↗➡↘⬇↙⬅↖⤴⤵💎❤💛💚💙💜💕💓👍👌👐👊💖
  9. Familie de vries:
    1 juli 2019
    Ik ga zo naar zwemles met mama en britt. We gaan op de fiets. Want lopen is voor ons te ver. Groetjes van lynn buen camino 🙋 ❤💙💚💛💜👍💟💖💖💖💗💘💝💞🌈🍨🍦👑👡👠🚔🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🏊🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🐎🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆 😘