Zondag 7 april

7 april 2019 - Namen, België

Om half 4 gearriveerd bij de jeugdherberg na 43500 stappen wat omgerekend ongeveer 33km is

Heb een gezamenlijke kamer geboekt voor 46 euro voor 2 nachten was half zo duur als een single kamer we letten af en toe ook op de kleintjes

Gisteren op de route zag een mevrouw mij lopen is op de fiets gestapt en heeft me aangesproken en heeft een km of 2 met me meegelopen was geïnteresseerd want ze is van plan de tocht zelf ook een keer te gaan lopen

Vandaag op de ravel gelopen een voormalige spoorbaan wat nu fietspad wandelpad is en dat 28 km lang dat is een nadeel een voordeel is dan wel weer je loopt eigelijk recht uit met weinig hoogte verschil

Ontmoet ik vlak voor namen een man die naar Rome was geweest en in Santiago en die nu daarvandaan onderweg is naar Jerusalem hij nodigde me nog uit voor het eten bij zijn tentje maar dat heb ik maar vriendelijk afgeslagen hij zag er niet zo schoon uit maar was wel heelvriendelijk

Nou weer een heel verhaal dus morgen maar weer meer of minder

Tot later

1. Sandra Koeleman:
    7 april 2019
    Zo, zo ... dat is een flinke wandeling geweest!
    Wat leuk dat je mensen ontmoet die je verhaal willen horen/je aanmoedigen en je steunen of ervaringen delen!

De foto’s zien er prachtig uit!

Tjonge; had die man nog benen over? Of waren ze kort afgesleten!? 😳

Probeer je rust even te pakken!
    En verder een stuk dus met ome Wim dinsdag!
    Leuk hoor!! 💪🏼

Liefs van ons!! 💋☀️
  2. Leo van den Berg:
    7 april 2019
    Leuk verhaal weer Jan. Leuk dat mensen ook geinterresseerd zijn en zien dat er wel een opmerkelijke man rondloopt. Ik heb begrepen dat die mevrouw die je aansprak, meedoet aan een Belgisch datingprogramma. Gelukkig ziet Ria via de camera alles en kon ingrijpen
    Slaap lekker, leg de matrassen maar op elkaar!
  3. Helma:
    7 april 2019
    ...met zo'n pad raak je de weg niet kwijt 🤣!
    Geniet van je vrije dag 😘
  4. Wim:
    8 april 2019
    recht zo die gaat, zo kun je inderdaad niet verdwalen. Leuk om te horen dat je zo veel verschillende mensen met interesse tegen komt. Geniet vandaag van je rust, morgen kom ik je gezelschap houden, tot dan.