Zondag 7 juli

7 juli 2019 - Cee, Spanje

Zo vandaag op dezondagse rustdag heb ik iets aparts gedaan heb allemaal verhalen gehoord dat ze als het warm word ze allemaal vroeg weggaan nou ik dat vanmorgen ook gedaan kwart voor 6 op en 10 over 6 weg in het donker ou ging goed

Dus kon ik rustig aan doen op deze rustdag alles wat ik mij nog kan herinneren de revue weer eens laten passeren dan is het toch wel heel wat

Maar onderhand toch wel doorgelopen in een schitterende omgeving met zeker op het eind heel mooie uitzichten op de baai bij cee

En dan heb je niet door dat je op deze RUSTDAG toch weer 41 km gelopen hebt maar dan hoef ik morgen nog maar 15 tot het einde van de wereld

Daarna nog een dag lopen naar muxia dan zit eigenlijk mijn camino er echt op maar van die laatste 2 dagen horen jullie natuurlijk ook wel weer van

1. Sandra Koeleman:
    7 juli 2019
    Pfffffff... je bent niet te stoppen!!! 😱
    Maar goed als je de route hebt gelopen met het overdenken van wat je prestatie is geweest van de afgelopen 3 maanden‼️ Dan is het logisch dat het een lange wandeling is geworden!!!

Pas alsjeblieft goed op jezelf!!! ☝🏼
    Het einde is in zicht!!!

Je had niet heel helder weer zo te zien?!🌥
    Goed wandel temperatuurje!

Morgen een minder lange route, dat is wel fijn! (Ook voor ons als thuisbasis) ☺️

We houden je ook de laatste dagen van de route nauwlettend in de gaten, proberen je te steunen op afstand en denken aan je!!

Geniet, lach, dans, schitter en straal,
    Kies er niet 1 maar doe ze allemaal!!!

❤️

San en Leo!
  2. Familie de vries:
    7 juli 2019
    Dit is natuurlijk niet te filmen, schrijft rustdag nog wel met hoofdletters, en wat doe je dan? Loopt gewoon nog 41 kilometers, wat betekent dat nou eigenlijk voor jou rustig aan?
    Een rustdag is natuurlijk ook helemaal niet verkeerd om die in te lassen!
    maar als het eind in zicht is lijkt het wel of je harder gaat lopen. Maar ria en helma komen er heus niet eerder door ! Dus geduld is daarom nu een schone zaak.
    Doe vooral rustig aan en denk aan die benen van je ze moeten nog langer mee dan vandaag. Wees er zuinig op.
    Dit was weer een gezwammeltje van ons, de groetjes van ons allemaal, en geniet
    🙋🙋🙋🙋🙋