23 juni
23 juni 2020 - Borne, Nederland
Na een rustige avond en een goede nachtrust in een hotel, met eigen douche en toilet en dat voor 25 euro pp,
Wij dachten dat gaan we doen en dat kwam goed uit
Om 7 uur ontbijt, zat er ook bij, en om 5 voor half 8 weer op pad we hebben een heel mooie wandeling gemaakt over smalle paadjes waar je amper door kon
Het was jammer dat Jan last kreeg van een pijnlijke heup cq rug dat hield wel wat op
Op een gegeven moment mijn eigen tempo weer gaan lopen en gewoon op bepaalde punten op hem gewacht ging ook goed
Wel vervelend voor Jan ik hoop dat het morgen wel goed gaat
Nou we zitten nu aan een lekkere blonde, biertje, geen foute ideeën krijgen nou hé
Straks een lekker hapje scoren en dan nog kijken voor een slaap plek
Hier in Borne zijn geen hotels, b en b gebeld was bezet nu wordt door de meneer van het terras gebeld naar een kennis voor onderdak al was het in een tuinhuisje, hooiberg we horen dat zo en jullie horen er ook weer van maar dat later weer


Vandaag je heb je je vast niet rot gerend, ren je je morgen ook niet rot...
Als je een loopneus hebt, kom je tegenwoordig nergens meer binnen...
Jullie zijn vast bij hot begonnen en lopen naar her...
Jammer dat Jan wat last van zijn rug/heup had, hopelijk ZAL HET WEL LOS LOPEN!!!
😂
Nu nog een mooie slaapplaats, “hinter garten” misschien!?
Dan loopt alles met een sisser af!
😝😝😝
Liefs voor jullie!
Fijne dag vsndaag gewenst