24 juni

24 juni 2020 - Holten, Nederland

Er wordt alweer uitgekeken naar mijn blog verneem ik

Nou dan gaan we dan maar

Gisteren avond voor het slapen gaan dus 3 maal verhuist eerst onder de overkapping op de betonvloer daarna op de zolder van de wagens huur en toen in de ruimte van de dochter met een keukentje en koffiezetapparaat zij kwam zelfs nog brood met beleg brengen voor de volgende ochtend dus van morgen

Nou vanmorgen om kwart voor 5 opgestaan en ontbeten en daarna om kwart voor 6 vertrokken nog voor het melken dus we hoefde niet te helpen

Vandaag een hele mooie en hele lang wandeling gemaakt van 37,5 km

Was voor Jan eigelijk te lang maar hij moet zijn eigen maar een beetje aanpassen

We zijn geëindigd op de holterberg in een hotel wel wat prijzig maar na een goedkope eerste nacht en een gratis tweede nacht en een lange wandeling vonden wij dat dit wel een keer kon

We lopen veel onverhard op soms hele smalle paadjes maar ook gewoon op het asfalt

Nou dat is het weer zo een beetje morgen met die warmte maar een iets kortere route en daar horen jullie weer van