24 juni

24 juni 2020 - Holten, Nederland

Er wordt alweer uitgekeken naar mijn blog verneem ik

Nou dan gaan we dan maar

Gisteren avond voor het slapen gaan dus 3 maal verhuist eerst onder de overkapping op de betonvloer daarna op de zolder van de wagens huur en toen in de ruimte van de dochter met een keukentje en koffiezetapparaat zij kwam zelfs nog brood met beleg brengen voor de volgende ochtend dus van morgen

Nou vanmorgen om kwart voor 5 opgestaan en ontbeten en daarna om kwart voor 6 vertrokken nog voor het melken dus we hoefde niet te helpen

Vandaag een hele mooie en hele lang wandeling gemaakt van 37,5 km

Was voor Jan eigelijk te lang maar hij moet zijn eigen maar een beetje aanpassen

We zijn geëindigd op de holterberg in een hotel wel wat prijzig maar na een goedkope eerste nacht en een gratis tweede nacht en een lange wandeling vonden wij dat dit wel een keer kon

We lopen veel onverhard op soms hele smalle paadjes maar ook gewoon op het asfalt

Nou dat is het weer zo een beetje morgen met die warmte maar een iets kortere route en daar horen jullie weer van

1. Sandra Koeleman:
    24 juni 2020
    😱😱😱 37,5 km... dan ben je bijna weer thuis!!!
    🤔

Wat een machtig mooi verhaal van die slaapplaats van afgelopen nacht!

Deze nacht in luxe slapen!!!

Opmaken voor een nieuwe dag!!!
    Hopelijk kan Jan je een beetje bijhouden 😇...
    Want jij hebt de “Jan koeleman” weer lekker te pakken!

Zet ‘m op!
    Drink goed met dit hete weer!!!

Groetjes van ons!

En van Lucy krijg je een dikke knuffel!!!

🥰🥰🥰💋💋❤️❤️❤️💋💋❤️🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰☀️☀️☀️☀️
  2. Leo:
    24 juni 2020
    Lekkere lange toegelopen heren, na zo’n bijzondere slaapplek.
    De koeien waren wel graag door Nederlanders gemolken, hoorde ik vanavond op Duitse tv.
    Fijn dat jullie het goed doen samen en ook nog mooie foto’s gemaakt.
    Fijne nacht en voor morgen vroeg op(wordt heet) en weer op pad. Wie weet wat jullie weer tegenkomen.
    Alle goeds!