Dinsdag 21 mei

21 mei 2019 - Port-Sainte-Foy-et-Ponchapt, Frankrijk

Zo vandaag een wat langere route van ongeveer 34 km dus vanmorgen vroeg op kwart over 7 stond ik buiten eerst even bij de boulangerie aan geweest voor de nodige broodwaren voor overdag

En dan maar weer op wegde eerste 2 uur op mooie bospaden gelopen door de bossen heel mooi de rest van de dag helaas meest op asfalt maar wel door de bossen met af en toe op open plekken schitterende uitzichten

Vandaag in de loop van de dag ook weer bij de wijnvelden aangekomen dat is ook wel een heel mooi gezicht

Op een gegeven moment vluchten er nog een wild zwijn voor me weg ik had eerder gedacht dat het andersom zou zijn maar die dieren schijnen nog al schuw te zijn het kan natuurlijk ook zijn dat ik er nogal angst aanjagen uitzagwie zal het zeggen

Nou als er vanavond wat opvallend gebeurt horen jullie dat wel weer tot later

1. Sandra Koeleman:
    21 mei 2019
    Haha... 🐗

Misschien goed dat het zwijntje wegrende! Als het zo slecht met je gesteld was (je uiterlijk) dan had hij misschien juist blijven staan en gedacht hebben; ‘hey 1 van ons!’

🧐

Dat was niet het geval!! Haha...

Het klinkt alsof je goed gaat!
    Ik hoor geen fysieke of mentale ongemakken!?
    Hopelijk ervaar je die dan ook niet!!!

Anyway!
    Je bent een topper!
    We kijken uit naar het verhaal van morgen!

Hier klussen we rustig door!
    Leo krabt de krullen van de trap, en ik verf kozijnen wit!
    Heel ander gezicht!
    Terwijl luus weer een weekje bij haar vader is...

Alle kracht weer voor morgen gewenst!
    Hou van jou!

❤️
  2. Hein en Jeannet:
    22 mei 2019
    Als trouwe lezers volgen we jou reisverhalen regelmatig, dat dit een heel bijzondere ervaring moet zijn kunnen we wel opmaken uit de foto’s en wat we kunnen lezen, ook het doorzettingsvermogen en de wil om dit te volbrengen.
    Je heb nog wel even te gaan en het zou mooi zijn om het te volbrengen.
    dus van onze kant succes toegewenst en blijven we je volgen.

Groeten Hein en Jeannet