Woensdag 22 mei

22 mei 2019 - Saint-Ferme, Frankrijk

Zo weer een nieuwe dag flinke wandeling van 27 km eerste km langs drukke weg om uit de stad te komen dat was niet zo leuk

Later eigelijk de hele dag door de wijn gaarden gelopen zo ver je kon kijken alleen maar wijnvelden

Wel mijn ogen de kost gegeven roofvogels gezien in de lucht en op de grond veel salamanders

Vanmorgen om kwart voor acht vertrokken en om 10 over half vier aangekomen met overdag 25 graden  was het wel warm morgen trouwens weer

Maar dat horen Julie morgen wel weer

1. Sandra Koeleman:
    22 mei 2019
    Een fikse wandeling zo te horen!!!
    Maar jij zet door!
    Je doet het super!
    Zelfs de bordjes langs de weg beginnen je aan te moedigen lijkt wel!

Morgen mam jarig!
    We zullen je een beetje extra missen!!
    En een beetje extra aan je denken!!
    Wie weet kun je bij een bakker een lekker Frans taartje scoren en toch een beetje mee feesten!

Of als mantra ‘lang zal ze leven’ nemen!? 🥳🥳

Joe je het ook gaat volbrengen morgen; drink goed met het warme weer, dan raak je minder snel uitgeput door uitdroging!!!
    (Beter voor je spieren en dus ook je hart!!)

We houden van jou!
    Kus

Ps ik haal morgen speciaal voor de verjaardag Lucy even op, zal ik jou ook gelijk even ophalen alleen voor de verjaardag, ik rij toch hahaha... 🚖🚖🚖

💋🌹
  2. Familie de vries:
    22 mei 2019
    Kasteelheer ben je niet meer zo te zien. Ik neem aan dat je de was zelf moest doen .
    maar het ziet er weer schoon uit kan je zo morgen weer aan.
    Zal san dan niet weten hoe ver het is om je op te halen. Wij zullen er wel een feestje van maken. Voor taart moet je nou zelf zorgen.
    de groetjes van de de vriesjes. Buen camino o ja hoeveel stappen heb je al gadaan
    of zijn die niet meer te tellen,!?🔅🙋🙋🙋🙋🙋
  3. Familie de vries:
    23 mei 2019
    Ver weg in Frankrijk maar van Harte Gefeliciteerd van de De Vriesjes. Buen camino.⬇🙋🙋🙋🙋
  4. Familie de vries:
    23 mei 2019
    Hallo ome Jan, gefeliciteerd met tante ria.van jamie 🌞🌺🌼🎂🙉❤👍👌✋✋✋ ✋✋✋👣☺😊😆😍😜😗😘😎😛💙💚💛💜💓💋👅👄💏😎😎😖😻😼😺😋😗👀👀💀💀🎅👸👼👱
  5. Familie de vries:
    23 mei 2019
    Dag ome jan gefeliciteerd met tante ria xxx van britt 🎂🎁🎈🎀🎉🎉🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊🎊🎊📖🎶🎪💐💐😀😀😆😆😨😂😍😎😗✂📂📋🎨🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪🎪📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷📷📺📺📺📺