Dag 1 hanzestadpad wandeling

17 juli 2023 - Steenderen, Nederland

Vanmorgen 8 uur van huis weg gereden naar Doesburg daar aangekomen om 10 over half 10, 1minuut later komt Jan ook het parkeerterrein op rijden hij uit Groningen en ik uit ter aar en dan op zowat de zelfde tijd aangekomen kan het  nog mooier

Loopschoenen aangetrokken rugtas op en opweg voordeel was dat de parkeerplaats precies op de route lag

In Doesburg eerst op een terrasje een bakje gedronken en een broodje gekocht voor tussen de middag

Daarna op de route gegaan was goed dat we een broodje gekocht hadden want we zijn niets tegengekomen of het was dicht, maandag zeker, nou de route ging voornamelijk over de dijk van de ijzel, wel een beetje eentonig, onderweg nog een buitje gehad maar we konden schuilen onder een boom

Bij ons hotel restaurant aangekomen op het terras gaan zitten voor een bierproeverij maar halverwege naar binnen gevlucht want het kwam met bakken naar beneden met onweer

Net lekker gedoucht en straks om 7 uur even eten beneden in het restaurant

Morgen horen jullie weer meer

1. Sandra Koeleman:
    17 juli 2023
    Het is toch ongelofelijk!
    Wie had dat een half jaar geleden gedacht!

Blijf sterk, kies voor avontuur, kies voor leven, kies voor genieten, kies voor natuur, kies voor bewegen!

Je doet het fantastisch!

En wij trouwe volgers, houden een oogje in het zeil!

Heel veel mooie kilometers gewenst!

Liefs Lucy en mij ❤️
  2. Leo:
    17 juli 2023
    Tjonge tjonge Jan, ik wist intuïtief dat je weer ging lopen. Alleen niet waar en wanneer. Fijn dat je draad weer op kunt pakken na je heftige val. Geweldig!
    Zet hem op en alle goeds voor jou en je vriend. Hartelijke groet.