Woensdag 6 april

7 april 2022 - Ter Aar, Nederland

Gisteren overnacht bij die Nederlander hij had 3 pipowagens maar wij hebben in de woning op de zolderverdieping geslapen Jan nuchter vanwege de medicijnen ik ik na een paar biertjes

Vanmorgen gewoon weer bijtijds op om te ontbijten toen werd gelijk duidelijk dat het voorJan einde verhaal was

Besloten om gelijk deze dag maar af te reizen naar de auto dus om 9 uur zaten we in de trein het eerste stuk in een boemeltrein zwart gereden ging goed geen conducteur aangekomen bij een grotere plaats op een groot station moesten we overstappen ging precies goed wat tijd betreft daar dus wel een ticket geko ht tot Nevers moesten tussen hier en Nevers nog wel een keer overstappen en dat koste ons 1,5 uur in nevers weer overstappen een boemeltrein wat weer een uur koste

Voor dit boemeltreintje wel een kaartje gekocht uiteindelijk in la charite om 4 uur aangekomem

We hebben daar besloten om gelijk maar door te rijden naar Nederland waar ik om 10 over half  12 aankwam

Jan moest toen nog 2 uur rijden naar Groningen zo kwam er toch nog abrupt in eind aan ons wandelavontuur

Misschien tot een volgende keer

1. Leo:
    7 april 2022
    Zo wat een afscheid zo maar abrupt. Ik had al een vermoeden toen je gisteren over de blessure van Jan schreef.
    Nou welkom thuis en maak het goed. Wat een mooi verhaal in zijn totaliteit. En jullie zullen vast nog wel eens zo iets doen. Alle goeds gewenst en tot ziens!
  2. Sandra Koeleman:
    7 april 2022
    Geen kaartje gekocht!!! Dit stukje vertel ik maar even niet tegen Lucy 😲…
    Opa is netjes met de trein gegaan! Haha….
    Gelukkig zijn jullie weer veilig thuis en hopelijk komt het voor Jan weet allemaal goed!

Door een abrupt einde, toch even rustig thuis komen zou ik zeggen …
    Fijn dat je er weer bent!