Dag 2 dinsdag 18 Juli

18 juli 2023 - Zutphen, Nederland

Kwart over 7 de wekker af laten lopen opgefrist en op naar het ontbijt was goed geregeld lekker gegeten de rugzakken weer opgedaan en weer op pad uit het kleinste stadje van Nederland met slechts 200 inwoners klein stukje lopen en tot met het pontje de ijzel over aan aangelopen naar Brummen waar we bij de plaatselijke bakker wat gekocht hebben voor tussen de middag Jan een broodje gezond en ik een krentenbol met kaas hebben daar ook nog en glas verse uitgeperste sinasappelsap op en zijn toen weer verder gegaan eerst Brummen uit daarna het bos in ongeveer 3 uur in het bos gelopen wat lekker koel was daarna nog ruim een uur door de weilanden op weg naar onze overnachtingsplaats

We hebben toch maar gekozen voor een hotel voor die twee nachten moet het maar kunnen dachten we

Voor we naar het hotel gingen hebben we nog even een terrasje gepakt met een biertje en mensen kijken altijd leuk toch nu in het hotel even lekker gedoucht en dan gaan we straks wat eten in de stad hier bij het hotel vonden we het te duur

Nou morgen weer meer

1. Leo:
    18 juli 2023
    Klinkt weer stevig en lekker gezellig. Het schrijven gaat je steeds makkelijker af, lijkt me.
    Lekker ook door het bos wat de warmte wat doet afkoelen. Fijne avond samen en morgen blijkbaar weer vroeg op. Sterkte en plezier!
  2. Sandra Koeleman:
    18 juli 2023
    Yes pap! Dag 2 …
    Dat bos ziet er supermooi uit!
    Goed dat jullie een hotel hebben genomen, wel zo fijn om een goede nachtrust te hebben en een lekkere douche!

Op naar een nieuwe dag met een nieuwe wandeling, nieuwe uitzichten, nieuwe mensen…

Maak er wat moois van!
    ❤️