Dinsdag 5april

5 april 2022 - Bénévent-l'Abbaye, Frankrijk

Gisterenavond dus heerlijk gegeten waarna we naar het hotel gingen het was een 2e rangs hotel maar je kon er douchen en toch wel lekker slapen

Na het ontbijt weer op pad gegaan wat dus geen succes werd op een gegeven moment.ntt bleef Jan steeds verder achter dus gevraagd wat er aan de hand was  bleek hij last te hebben van zijn knie

We hebben dat aangezien tot de eerstvolgende koffie plek en hij heeft daar besloten dat het nieteer ging, nou hadden we gelukkig  besproken bij een Nederlander en die heeft hem op wezen halen

Hij met Jan naar de dokteren zelfs naar het ziekenhuis maar daar was de wachttijd hem te lang

Terug naar een apotheek waar hij een brais gekocht heeft pijn stiller en voltare

Nu na die pijnstillers gaat het wel weer en morgen zien we wel zelf lekker gelopen

1. Helma:
    5 april 2022
    Hehhh wat vervelend!!! Sterkte daar....
  2. Leo:
    Jaja, dat kan gebeuren dat de benen het begeven. Fijn dat het beter gaat en er hulp was van die meneer. En nu maar hopen dat het met pijnstillers vol te houden is. Ik hoop ook dat het niet te regenachtig is zoals hier.
    Nu een goede nacht gewenst en morgen na lekker ontbijt hopelijk weer lekker op stap. We gaan het horen. Plezier en fijne paden gewenst!
  3. Sandra Koeleman:
    6 april 2022
    Oei! Dat is vervelend voor ‘andere Jan’..
    hopelijk kunnen jullie toch nog door …
    Hebben jullie daar afspraken over gemaakt met elkaar? ‘Wat te doen als….’

Nou, wel weer een nieuw avontuur!

Hopelijk kunnen andere Jan en jij na een nacht goed rustig door met de laatste dagen …