Dinsdag 12 maart

12 maart 2019 - Vlijmen, Nederland

Vanmorgen na een nachtje slapen in schelluinen, wel vroeg wakker 5 uur, na een goed ontbijt om 10 voor half 9 vertrokken.

Eigelijk niet veel meegemaakt vandaag wel een route vanongeveer 35 km gelopen

Best wel zware lange route die nog extra zwaar was door de stormachtige wind die ik in de polder dik 5 km recht op kop had, dan loop je gewoon voorover om vooruit te komen

Maar om 4 uur toch bij de pastoor aangekomen, nu lekker uitrusten en morgen weer een nieuwe route

Vandaag even geen foto

Tot morgen maar weer

Leuk jullie reactisch te lezen dat is toch een hele steun dank jullie wel

1. Ria:
    12 maart 2019
    Hoi het is me wat we houden de moet er in fijn dat je wat laat weten blog app telefoon
  2. Sandra Koeleman:
    Jeetje! Wat een wind vandaag voor je! Goede vuurdoop voor het begin van je loop!

💪🏼

Zet ‘m op!
    Altijd in gedachten bij je!

💝
  3. Helma:
    12 maart 2019
    Het is fijn om je verhaal te krijgen "ook al maak je niets mee"......!!!? Je hebt maar mooi windkracht "raket" doorstaan 💪

Misschien blijkt een zwaar begin het halve werk te zijn....!

Hoop dat je vannacht wat extra uurtjes kan pakken!!! 😉
  4. Wil:
    13 maart 2019
    Schelluinen
  5. Leo van den Berg:
    Ja Jan, die storm was heftig vandaag. Jij lopen, ik op de racefiets. Bijna twee van afgeblazen.
    Maar jij hebt inmiddels ook zo veel ervaring dat je de grote route fluitend tegemoet loopt met heerlijk voorjaarsweer.