Donderdag 14 maart

14 maart 2019 - Vessem, Nederland

Zo de laatste etappe zit er na 6 uur lopen op

Weinig tot geen last gehad van de wind maar des te meer van de regen.

Ondanks de regen toch een heel mooie route gelopen 90 procent of road door de bossen en langs de beerze een best wel snel stromend beekje

Het hield natuurlijk wel in dat de paden met al die regen behoorlijk glad waren en om sommige plassen kon je gewoon niet omheen nou dan er maar door heen moet kunnen met goede schoenen

Nou met een trippeltje voor me nog even wachten op de taxi, moet er met een halfuur ongeveer zijn

Nu eerst goed uitrusten voor dat ik de grote reis ga beginnen

En daar horen jullie natuurlijk ook weer van

Tot later

1. Leo:
    14 maart 2019
    Zo Jan, de voorbereiding zit erop.
    Familietaxi is onderweg, dus kan je vrijuit praten en word je gratis vervoerd.
    Het begint steeds meer in te dalen dat het een lange, steeds veranderende weg wordt die je gaat lopen. En als je het weer van de afgelopen week hebt gehad, kun je alles aan.
    Veel plezier met het uitrusten.