Maandag 1 april

1 april 2019 - Mol, België

Zo lieve lezers de eerste etappe na Vessem zit er op kwart over negen vanuit Vessem vertrokken en om half 4 in Postels aangekomen na 37200 stappen zal ongeveer 26 km zijn

Door hele mooie natuurgebieden gekomen eerst lang de kleine beersa later nog een heide gebied met allemaal vennetjes een genot om doorheen te lopen natuurlijk niet door die vennetjes maar dat begrepen jullie wel

Net even lekker geducht en een handwasje gedaan ik ben weer door maar het handwasje nog niet ik ben benieuwd

Nou ga nu nog even een bakje doen en dan om 6 uur naar de kerk en om half 7 eten en dan vanavond op tijd naar bed

Vanochtend nog last van mijn rug gekregen maar dat loop ik er misschien wel uit

Nou tot lateraar weer

1. Cees:
    1 april 2019
    Mooi daar zie ik en wel rustig doen met je rug verder veel loopplezier gr gerda en cees
  2. Sandra Koeleman:
    1 april 2019
    Prachtig! Goed te horen dat je mooie wandeling hebt gehad!
    (Het verfrommelen van het PSV papiertje heeft geholpen hè! ☺️)

Veel wijsheid, wandelplezier en mooie avonturen!

❤️
    Leo en San!
  3. Fred en Marleen uit Terneuzen:
    1 april 2019
    Dag Jan, un buen camino gewenst naar Santiago de Compostella. De eerste landsgrens heb je al gehad. Je hebt er nog maar twee te doen ...😉. Geniet ervan en heel veel succes. Groetjes Fred en Marleen uit Terneuzen (de wandelaars uit de pelgrimshoeve in Vessem).
  4. Helma:
    1 april 2019
    Mooie start, nu nog even de spanning eruit lopen en op naar de volgende grens!!

Wat leuk dat je na de eerste avond al volgers hebt 😉...!!
  5. Wim:
    2 april 2019
    Zo te zien aan de foto's een mooie route. Hopelijk krijg je niet al te veel last van je rug. Succes.
  6. Ploni:
    2 april 2019
    Leuk om je zo te kunnen volgen ! Mooie foto's , rug zal hopelijk even wennen zijn aan rugtas ! Succes