Maandag 15 april

15 april 2019 - Bazancourt, Frankrijk

Zo om half 3 aangekomen in Basancourt na 31500 stappen er is niet zo veel te vertellen na gisteren 20 km door de akkers heen gelopen te hebben vandaag de volgende 20 km akkers gezien in het glooiende landschap

Het waren wel schitterende vergezichten zo ver je kon kijken

Morgen nog een kleine 20 km en dan ben ik in reims een stad met 180000 inwoners

Kijken hoe het daar weer is

Tot later maar weer

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Leo van den Berg:
    15 april 2019
    Wat fijn dat het zo goed gaat Jan en dat je prachtige vergezichten hebt. Goed voor de hersens en fantasie.
    Fantaseer je mee op een prachtige overwinning van Ajax morgen?
    Dat zou fantastisch zijn, want jij loopt in richting Turijn......en met jouw magische krachten kunnen er wonderen gebeuren.
  2. Ploni:
    15 april 2019
    Lekker uitzicht om je hoofd leeg te maken ! Alhoewel ik denk dat je hoofd al aardig leeg is na twee weken wandelen !! Hou vol , je gaat goed :)
  3. Theo en Riet:
    15 april 2019
    Leuk Jan om je verslag te lezen, wat een klus, knap hoor. Fijn dat je rug herstelt is en door je mooie foto"s krijgen we een indruk wat jij allemaal tegen komt onderweg .Hou vol!!
    Misschien leuk om te weten wij hebben er weer een kleinzoon bij van 4700 gram Fabian
  4. Sandra Koeleman:
    16 april 2019
    Terwijl ik mijn reactie plaats, ben jij alweer je volgende stappen aan het zetten!

Hou vol! Je doet het fantastisch!

Denk aan jou!
    ☀️☀️
  5. Wim:
    16 april 2019
    Zo al weer een hoop stappen gezet na Dinant, zo te horen gaat het goed. Alhoewel je bijna de afstand van Cor een keer hebt moeten lopen.....