Maandag 22 april

22 april 2019 - Savières, Frankrijk

Zo na 32700 stappen weer aangekomen op mijn volgende adres in savieres dat is ongeveer na 22 km

Onderweg voor het grootste gedeelte langs een kanaal gelopen op een fietspad met aan beide zijde van het kanaal het bos

Niet veel uitzicht maar wel mooi met lange stukken, door de droogte staat het water in het kanaal wel laag zodat de ingangen van de otters boven water uitkomen

Heb Vandaag ook nog een otter gezien zat in de kant in het zonnetje op 4 meter afstand maar toen ik mijn foon pakte voor een foto gi g hiij gauw het water in jammer

Ik heb nog wel een paar foto's gemaakt een at hij in het water, wom en een aan de overkant in zijn hol allen weet ik niet of je het goed kan zien

Nou dat is het weer  oor nu tot later

1. Sandra Koeleman:
    22 april 2019
    Leuk pap... otterfamilies!
    Jammer dat je dat kiekje van dichtbij niet hebt kunnen maken, maar goed, het blijven dan ook wilde diertjes...

Wie weet wat je allemaal nog op je tocht gaat meemaken en zien!?

Hopelijk heb je een fijne wandeling gehad!

Je gaat zo te lezen hartstikke goed!
    En als er momenten zijn dat je niet zo goed gaat, maar je ons in je blog niet verteld, dan moet je maar goed onthouden dat we trots op je zijn, en je via je blog op de voet volgen!!

Knuffel van ons!!!
    🤗☀️🎈
  2. Helma:
    22 april 2019
    Zoekplaatje ...maar wij kunnen de otter niet spotten 😆

Het begint al behoorlijk warm te worden met wandelen....denk goed aan voldoende drinken!!!!!

En heb je kans gezien om wat eieren onderweg te zoeken/vinden/eten met Pasen.... of is dat geen Frans gebruik?

Tot morgen 😘!!