Vrijdag 26 april

26 april 2019 - Saint-Cyr-les-Colons, Frankrijk

Hallo iedereen eerst wil ik alle volgers van mijn blog heel hartelijk bedanken voor het meeleven en in gedachten meelopen met mijn camino het is voorij een enorme steun dat jullie zo met mij meelopen ik heb er zelfs minder zere voeten van

Vandaag mooie route gelopen door de wijn velden van chablis nemen jullie er maar een dan kun je proeven waar ik ben

Eigenlijk een etappe in 2 gedetes het eerste deel tot chablis, in chablis een pauze gehad van 3 uur dit omdat ik pas om 19.00 uur op mijn volgende adres kon zijn, daarna doorgelopen naar mijn slaapplaats

Chablis is helemaal op de wijn geconcentreerd wel leuk stadje

Op mijn overnachtingsplaats was mevrouw er precies om 7 uur kamer in orde gemaakt eten klaargemaakt en toen was ze weer weg zelf eten opgediend en lekker gegeten

Ik klaar met het eten denk ruim ik zelf maar evev af kwam ze net weer binnen dus geen corvee nou weer een aardig verhaaltje

Morgen een niet al te lange etappe van 18 km na vandaag 32 km maar daar horen Jullie morgen weer van

Dus allemaal nog bedankt voor het meelopen

Later

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra Koeleman:
    Fantastisch!
    Een loop in 2 delen, mooie planning!
    Zo te zien een goed hapje kunnen nuttigen!!

Op naar de volgende dag!
    Je doet het goed!

leuke foto van die handen! Is dat een speciale camino-loper-foto?

Zet ‘m op maar weer!
    💪🏼🥾

☀️☀️
  2. Pastoor:
    26 april 2019
    Jan goede vriend. Je bent een sterke persoonlijkheid. Veel kracht vriend. Onze HEER JEZUS CHRISTUS gaat met je mee. Je vriend pastoor
  3. Jeroen:
    26 april 2019
    mooi joh, als je morgen middag op een bergje gaat staan en naar links kijkt, kijk je misschien zomaar naar Zwitserland.....
    Goed bezig!!!