Woensdag 15 mei

15 mei 2019 - Les Cars, Frankrijk

Gisteren naar het hotel gebracht in de camper van Frank en Andrea lieve mensen maar dat betekende wel dat ik 15 km van de route af zat

Heerlijk geslapen wekker op half 7 om 7 uur ontbijt hotel was wel duur dus heb ik gelijk er maar voor gezorgd dat ik bij het buffet ook voor de middag ingeslagen heb

Kwart over 7 stond ik op straat op telefoon gekeken naar GPS heb zodoende 12 km schuin weg gelopen zat ik gelijk een stuk verder op de route dan is het gewoon de markeringen weer volgen ik wist dat ik vanavond geen eten kon krijgen dus in het plaatsje ervoor naar een bar cq restaurant gegaan

Daar warm eten genomen soep komt ze met een hele pan soep aa zetten dus 2 borden vol soep op een daarna een stuk  lasagna taart gegeten ik denk neem er een pilsje bij is het biertje nog het duurst maar was wel klaar voor 7,20

Door het afsteken was ik vanmiddag al om half 3 op mijn nieuwe adres nou verder geen nieuws morgen weer 28,5 km  half acht ontbijt en als het goed is om 8 uur weer de straat op

Vandaag wel allemaal asfalt gehad hoop morgen op minder asfalt