16 juni

16 juni 2021 - Westervelde, Nederland

Vandaag om half 8 uit bed krantenkoppen gelezen ontbeten en de auto geladen je neemt natuurlijk veel te veel mee maar dat kost niets wij zeggen altijd beter mee als om verlegenom kwart voor 9 afgereisd rustig aan gedaan en om kwart voor 12 aangekomen op het terras een bakje koffie gedronken waarna we de fietsen gepakt hebben en een tourtje van ongeveer 30 km gemaakt hebben  bij terugkomst op het terras wat gedronken en toen ingeschreven sleutel gekregen van de boomhut (ja hij kan zelfs op slot) auto er bij gezet en het relaxen kan beginnen

Zo oor 7 uur even de ontbijt bestelling inleveren en een lekker hapje gaan eten en vanavond lang buiten zitten met een spelletje en een drankje

1. Leo:
    16 juni 2021
    Klinkt als een gezellig vakantie-uitje en zo zullen Jullie het hopelijk ervaren ook. Even weg uit de alledaagse dingen en slapen in een boomhut. Het lijkt wel een kinderboek. Heel veel plezier en alle goeds samen!
  2. Sandra Koeleman:
    Wat coooolllll!!!
    Die boomhut is wel heel schattig…
    Niet zo groot alleen 😬😂…

Maar toch een ervaring rijker! Wie kan dat nou zeggen! Een boomhut! 🥰

Geniet ervan!

❤️
  3. Jeroen:
    16 juni 2021
    Welterusten voor straks Tarzan en Jane!!!