25 juni

25 juni 2020 - Diepenveen, Nederland

Zo grootste gedeelte van deze warme dag zit er weer op

Gisteren avond lekker gegeten en tot 11 uur nog op het terras blijven hangen, mensen kijken, nog lekker gedoucht en toen een heerlijke nachtrust gehad, is toch wel anders als op een matje, om half 7 de wekker aflaten lopen en omdat het daar kon nog maar een keer lekker onder de douche gaan staan

Uitgebreid ontbijt gehad en om 8 uur zijn we weer op pad gegaan

Hele mooie route gelopen met dus wat hoogte verschil van wege de salandse heuvelrug

Eindelijk een keer wild gespot op een niet al te grote afstand eerst een ree en toen nog een haas allebei op de foto en dat is ook bijzonder

We hebben nu lekker gegeten een burger met friet en salade en gaan zo weer lopen naar ons overnachtings adres vijf huizen terug

Zaten mensen in de tuin hebben gewoon gevraagd of we onder een overkapping konden zijn nu op onze overnahtingsplek

Het is drie lagen stoelkussens op elkaar  dus geen matje nodig zo de slaapzak erop het is wel in de buitenlucht maar de overkapping staat naast ons

Ligt waarschijnlijk net zo lekker als een kamer voor 65 pp

Nou ga even kijken of ik nog wat foto's door kan sturen tot morgen maar weer

1. Sandra Koeleman:
    25 juni 2020
    Wauw... dus je bent Naar Santiago gelopen en de hele reis zo ongeveer geen wild gezien... en nu loop je “dichtbij huis” en zie een ree en een haas 😱...
    haha

Prachtige plaatjes geschoten ...

En wat leuk en spannend om zo je slaapplek steeds te zoeken! Zo te zien gaat dat prima!!!

Geniet!
    Gaat het weer wat beter met Jan zijn heup/rug?

Tot morgen maar weer😎😎😎
  2. Leo:
    25 juni 2020
    Wat een heerlijk verhaal en mooie foto’s. Jullie doen het goed en ontmoeten goed door de slaapplekken die blijkbaar voor het oprapen liggen.
    Dat is fijn die vriendelijkheid en lekkere hapjes.
    Veel goeds voor morgen en slaap fijn.
  3. Helma:
    Heerlijk allemaal!! Zou wel een dagje willen ruilen 😉💪

Have fun!!!
  4. Cees:
    26 juni 2020
    hoi jan hoe gaat het alles goed hoop ik is wel warm he om te lopen hoe is het met je wandelmaat zn heup gaat dat goed wij doien niet veel en blijven zoveel mogelijk binnen bij de airco gr gerda en cees