Dag 3, 1 juni

1 juni 2021 - Achterveld, Nederland

Vanmorgen de wekker weer op half 7 aangezien het hotel vandaag dicht was hadden ze het ontbijt al klaar gezet nou dat hebben we meegenomen naar buiten en op en bankje vor de helft opgegeten het was zoveel dat we er ook de lunch me konden doen

Vanochtend vroeg natuurlijk weer fout gelopen schijnen 2 gr routes elkaar te kruisen zodoende de verkeerde markeringen gevolgd

Maar is toch allemaal goed gekomen al staat de route soms slecht aangegeven later het boekje er maar meer bij gaan houden toen ging het een stuk beter

Om kwart voor vijf bij de pannenkoek restaurant op het terras beland daar gevraagd voor een overnachtingsplaats maar dat was niet gelukt

Op Google toen een uitkijkhut in het bos gevonden was nog wel 4 km extra lopen dat zijn we maar gaan doen ik zei wel onderweg ogen open houden zodoende na 1,5 km slaapplaats gevonden

Heerlijk bakje koffie gehad van de boerin en nu rustig even zitten voor we gaan slapen

1. Leo:
    1 juni 2021
    Mooi verhaal weer Jan! Fijn dat het overvloedige ontbijt ook lunch bevatte. En lastig aasde route niet helemaal goed aangegeven staat, maar jullie zijn ervaren lopers en vinden de juiste weg wel. Ik vind dit een grote prestatie, zeker omdat ik weet dat ik dit met mijn voet niet zou kunnen! Wel willen, maar niet kunnen is niet fijn. Heel goede nacht op die mooie plek gewenst en tot morgen. Slaap goed!
  2. Sandra Koeleman:
    1 juni 2021
    Mooi werk!
    Jammer inderdaad dat het niet goed aangegeven staat allemaal...
    maar dat zien jullie vast als een extra uitdaging 💪🏼💪🏼

Hou vol!
    😘