Dag 2, 31 mei

31 mei 2021 - Kootwijk, Nederland

Gisteren avond in beekbergen op een terrasje een lekkere snitsel gegeten ddarna nog een rondje gelopen in beekbergen Na een nachtje slapen in Beekbergen in het Fletcher hotel en een ontbijt op het terras om half 8 vertrokken voor onze wandel weer meest op onverharde wegen gelopen en mooie paadjes door de bossen voor tussen de middag bij de spar in Hoenderloo een broodje gezond gekocht en daar gelijk een gratis bakje koffie genomen

Na een lange en een wat moeizame tocht van Jan aangekomen in kootwijk waar we het enige hotel genomen hebben was goedkoper als de b en b waar we langs kwamen

Daar ook lekker gegeten zit nu op de kamer ga zo nog even lekker douchen en dan is het straks weer op tijd slapen

1. Sandra Koeleman:
    31 mei 2021
    Mooi!
    Goed gedaan pap! ❤️
  2. Jeroen:
    31 mei 2021
    Goed bezig, jullie!!
  3. Leo:
    Leest weer lekker weg en neemt ons mee met jullie verhaal. Fijn dat het goed gaat Jannen!
    Lekker slapen en morgen met frisse moed na een lekker ontbijt, weer verder. Plezier!