Dinsdag 11 juni

11 juni 2019 - Bilbao, Spanje

Ola daar ben ik weer na 33 km weer binnen in de herberg in onze zal 13 bedden en er zijn 4 zalen dus reken maar uit hoeveel mensen ze hier kunnen hebben

Nou even over vandaag niet echt veel in de rondte gekeken alleen als ik even stil stond

Vandaag de hele dag regen gehad dus regenkleding aan wordt je toch redelijk nat maar dan van de transperatie

Maar omdat ik op bos paadjes liep was het veel naar beneden kijken waar je loopt soms was het spiegelglad zeker op plaatsen waar je omhoog en omlaag gaat

Laatste stuk in de stad met een Zweeds koppel opgelopen en wat gegeten

Trouwens je komt een hoop nationaliteiten tegen van jappannes Koreanen tot ieren Amerikanen letten etc. Kijken wie ik morgen weer ontmoet

Tot later maar weer

1. Helma:
    11 juni 2019
    Ik zie het Guggenheim 🕵️😆😆!!!
    Kus
  2. Jeroen:
    11 juni 2019
    met al die glibberige paden, en regen begint het een obstakel run/wandeling te lijken.
    (maar als je dan een schuiver maakt doe het dan berg af, scheelt in ieder geval een stukkie lopen.....🙃🙃🙃🙃)

succes morgen weer💪💪💪💪
  3. Sandra Koeleman:
    11 juni 2019
    Tjonge! Dat ziet er idd als een obstakel-walk uit zoals Jeroen zegt! Hihi! 🌧🧗🏼‍♂️

Je blijft maar als een speer gaan! 🏃🏽‍♂️
    Wij blijven als een speer aan je denken! 🧠

We hopen op wat beter weer dan de regen, maar met mee en met tegen,
    komt na regen zonneschijn,
    en dat zal dan extra lekker zijn! ☀️

Heel veel liefs,
    Van ons!🌈

En van luus; ‘ik vind je lief ooopppaaaa!!!’
    (Zei ze toen ik vroeg of ze nog wat op de blog wilde delen!)
    ⭐️
  4. Familie de vries:
    11 juni 2019
    Blubber de blubber de blub,ja dat krijg je gratis als het regent. Had ik er gisteren maar niet naar gevraagd! ,!! Hier was het redelijk.
    Morgen weer verder toch nog een lange weg te gaan.
    De groetjes van ons buen camino 🙋 🙋 🙋.
  5. Leo van den Berg:
    11 juni 2019
    Gladde boel lijkt me zo, maar jij bent al een gewaarschuwd man,

52 mensen kunnen er op de bedden terecht,

En er lopen misschien ook wel mensen met 52 verschillende nationaliteiten rond; als iedereen dan een eigen bed heeft, heb je geen Babylonische spraakverwarring.

Zet hem op Jan, laatste loodjes of lootjes als je meedoet aan de loterij.
    Doe maar rustig aan op gladde stukken, want je hebt eigenlijk alle tijd van de wereld.
  6. Erik Hollem:
    11 juni 2019
    Ik zie een vliegtuig op een foto!!!
    Je komt toch niet in de verleiding hoop ik?
    Tot nu toe een geweldige reis, ook om te lezen.
    Houdt de rug recht en de voeten warm. Geweldig