Woensdag 12 juni

12 juni 2019 - Pobeña, Spanje

Vandaag de minst mooie dag tot nu toe op mijn camino van vanmorgen 7 uur tot 11 uur nodig gehad om de stad uit te komen daarna nog een zooitje snelwegen doorkruist pas de laatste 5 km werd het weer wat leuker

Onderweg een Tsjechische kort gesproken en bij de herberg een rus gisteren ook nog iemand ontmoet die uit Holland kwam plaats in amerika

Zo zie je maar dat de Camino aantrekkingskracht heeft over de hele wereldbol

Vandaag vrij fris niet boven de 18 graden geweest toch met korte mouwen en afgeritste broek gelopen als je lekker doorstart heb je het gauw warm alleen moet je uitkijken als je even stil gaat zitten om wat te eten

Straks even een barret je pakken en dan weer op naar morgen later

1. Helma:
    12 juni 2019
    Heb je zo'n prachtig gebouw opgezocht (lief!!!!)....maar een draak van een route erna....oeps!
    Hoop maar dat jij het het waard vond 🤪!!
  2. Sandra Koeleman:
    12 juni 2019
    Och, jammer van die route vandaag, je wordt nog even mentaal op de proef gesteld op die manier!
    Maar het gebouw is wel indrukwekkend! 😳

Ik moet vannacht werken!
    Morgen hopelijk een betere wandeling!

🥰
  3. Familie de vries:
    12 juni 2019
    Snelwegen zijn ook wegen, maar 4 uur om de stad uit te komen! ,! Het is me nogal wat.
    Maar er komen betere tijden, je bent er nog niet. Vandaag geen zee gezien?
    Wel met korte broek, nou wij hadden de open haard aan! ,!
    De hele dag regen hier.
    Nou loopse maar weer morgen en een Buen camino 🙋 🙋 🙋 groetjes van ons.
  4. Cees:
    12 juni 2019
    Hoi jan wat een apart gebouw heb je gefotografeerd wat is het voor gebouw is wel mooi jammer van je route nu maar op naar een mooiere route ik lees het morgen wel weer gr gerda en cees
  5. Wil:
    15 juni 2019
    Dat is de Guggenheim in Bilbao?