Dinsdag 25 juni

25 juni 2019 - Ballota, Spanje

Zo pension gevonden ben gelijk maar gestopt en aan de koffie gegaan

Vandaag met mijn hoofd in de wolken gelopen en niet alleen met mijn hoofd letterlijk helemaal soms maar 25 meter zicht weer een nieuwe ervaring lijkt dan wel of je alleen op de wereld bent

Maar onder de wolken weer gewoon uitzicht

Vandaag genoten van mooie wandeling op smalle bospaadjes wel glad af en toe

Gisteren nog wild gezien staat op een foto misschien niet goed te zien in het water grote vissen forel of iets dergelijks

Vandaag geen drupje regen gehad dus dat viel weer mee en morgen zien we wel weer

1. Sandra Koeleman:
    25 juni 2019
    Je wandeling ziet er mooi groen uit! 🌿
    Qua temperatuur denk goed te doen als het zo vochtig is! 💦
    En dat glibberige, is goed voor je evenwicht en je aandacht, je bent dan gedwongen die erbij te houden!😇

Je doet het fantastisch!
    Je maakt mooie plaatjes, je houdt ons goed op de hoogte!

Nu weer even rusten en je opmaken voor een volgende dag!
    Maak je sterk!💪🏼

Heb je ergens al een rustdag in gedachten? Of stoom je lekker door in je eenmans-stoomtreintje!🚂

Lieve groet,
    We dragen je op handen!
    Kus van ons drie! 👪
    💋💋
  2. Helma:
    25 juni 2019
    Hier blijven we vooral graag binnen vandaag...dat scheelt namelijk zo'n 10 graden met buiten (27-37 graden)!!

Jill heeft lekker met water gespeeld, wij zoeken dus vooral verkoeling....
    Beter met je hoofd in de wolken 😍

Hoop dat je een gezellige avond hebt in het pension!! Glimlach, klets en 🍺!!

Morgen weer lekker op pad 💪💪
    Kusje
  3. Cees:
    25 juni 2019
    Hoi jan gaat lekker zo in de wolken ben je zelf ook zeker . Aan je verhalen te lezen heb je he naar je zin hoever moet je nog wees blij dat het bij jou niet zo warm is als bij ons we zitten leker bij de airco nou koelt het gelukkig wat af door een beetje wind nou tot devolgende keer weer gr gerda en cees
  4. Familie de vries:
    25 juni 2019
    Jij lekker met je hoofd in de wolken lekker buiten nou wees tevreden, want wij zitten binnen vanwege de hitte code oranje rood dat is veel drinken, maar dat geldt natuurlijk ook voor jou lopend zweten is ook veel drinken! jij treft het daar nu wel met het weer hopen dat het zo blijft voor jou. Doen je hakken het nog goed? want met die blubber paadjes? blijf er vooral op staan en glibber niet met je billetjes op de grond, dan krijg je een lekker wasje en daar zit je vast niet op te wachten!
    Dit was weer een gezwammeltje van ons. De groetjes van ons allemaal en loopse maar weer morgen buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋