Maandag 24 juni

24 juni 2019 - Muros de Nalón, Spanje

Volgens mij heb ik nu de goede datum ingevuld na een voor mij watt korte etappe van 22km om half een aangekomen bij de herberg gelukkig ging deze al om12 uur open veel herbergen pas om 3 uur had ik nog 2,5 uur in de regen moeten wachten

Zit gelukkig binnen nog even naar de super gelopen 5 min wat snoeperijen gekocht en nu weer terug in de herberg aan een koffie American dat is gewoon een Hollandse bak hier krijg je als je koffie besteld van die kleine bakjes

Maar nu ook nog wat over de wandeling natuurlijk eerst de stad uit maar daarna echt weer de natuur in de bossen met kleine plaatsjes en met de regen zeer gladde paadjes af en toe meer glijden dan lopen gewoon weer genoten o Danks het slechte weer maar dit is nog beter als 30 a 35 graden

Nou derest van de dag uitrusten geblazen als er nog wat bijzonders gebeurt horen jullie dat morgen weer

1. Leo van den Berg:
    24 juni 2019
    Grappig dat het bij jou nattig en glibberig is op de paadjes, terwijl we hier een hittegolf mogen genieten.
    Korte tocht, maar wel mooi zo te horen. En lekkere hapjes voor weinig.
    ‘ t Gaat goed Jan, wij genieten mee.
  2. Sandra Koeleman:
    24 juni 2019
    Zo... we zitten weer in dezelfde tijdzone! 😂

Lucy heeft je ook wat te vertellen;
    👋🏼❤️❤️❤️❤️💋🤚🏻
    Luus zegt; hallo! Een paar hartjes en een kus en dag tot de volgende keer!

Je hebt inderdaad geen hittegolf zo als wij, ☀️🔥☀️🔥 misschien is deze regen/nattigheid beter voor je lijf... 💦hoewel je dan wel weer moet opletten met glibberen en glijden...
    je bent inmiddels een ervaren loper, dus vertrouw erop dat je goed voor jezelf zorgt!!!

Fijn dat je deze keer gelijk de herberg in kon duiken!

Je gaat goed, we volgen je op de voet!
    Het aftellen is begonnen, maar je bent er nog niet!
    Denk aan de laatste loodjes en hou jezelf goed in de gaten!!!

Knuffel ❤️❤️
  3. Familie de vries:
    24 juni 2019
    Het was dus voor jou vandaag nat van buiten en zweet van binnen. Nou hier is het ook zweten, maar dan zonder regen. 30 graden nou dan weet je het wel.
    Na de tocht een lekker bakkie koffie, als je thuis komt krijg je vast wel een grote beker koffie, wat zal die lekker smaken. ,,nou morgen weer uitgerust verder. Voor morgen loopse maar weer dit was weer een gezwammeltje van ons buen camino 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋 🙋
  4. Familie de vries:
    25 juni 2019
    Halo ome jan 🙋. Ik hoop dat u een prettige dag krijgt. Hier is het heeeeeel warm. Groetjes van jari.💵.🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋🙋 🙋 🙋 💕⬆↗➡↘⬇↙⬅↖⤴⤵↪↩🙋❤💛💚💙💜💓💕👍✋👊✋👐🙋