Dinsdag 26 feb

26 februari 2019 - Ter Aar, Nederland

Mooie wandeling gemaakt het eerste stuk allemaal off road na ongeveer een klein uurtje lopen zag ik de bergen al leggen ik dacht nou dat wordt een zwaar daagje

Bergen waren natuurlijk de duinen dus niet zo hoog maar wel de hele tijd op en af van langervelderslag tot in Noordwijk alles onverhard nou ja schelpenpaden

Na Noordwijk alleen maar verhard gelopen beetje saai

Nog vermeldenswaardig is dat ik onderweg bij een route paaltje stond te kijken voor de te volgen richting komt er een man naar me toe lopen en begint in ene over God te roeren ik dacht heb ik natuurlijk weer heb het maar kort proberen te houden viel niet mee

Nou een niet zo een lang verhaal van een lange 32km wandeling

Tot later maar weer

Nog bedankt voor jullie leuke reacties

1. Sandra Koeleman:
    26 februari 2019
    Pittig voor de voeten denk ... toch anders die Nederlandse bergen... i.p.v. Nederlandse platteland!

Amen!

😁

Goed gedaan weer pap!
  2. Leo van den Berg:
    26 februari 2019
    Lijkt me pittige wandeling met als toetje ook nog een gesprek over ‘de Schepper’ die misschien alle paden en wegen heeft aangelegd. Of is fat toch mensenwerk? Wie zal het zeggen, maar langzaam en zeker raak jij wel in vorm, Jan.
    Rust maar lekker uit.🐇
  3. Helma:
    26 februari 2019
    Topper! Op je reis mag je best even de tijd nemen voor een gesprekje langer dan 5 minuten...hihi!!!! Je weet maar nooit wat voor mooie verhalen je pad kruisen 😉